Netforce Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Har en hunter på Earthen ring, nå lvl 15 som bugger litt. Da jeg skulle ta beast-questene og gå opp til pet-traineren i Ironforge så fikk jeg ikke hverken revive, heal eller train pet. Altså har jeg vandra rundt med pets til de dør eller til de stikker av.... Lagde en ticket mot gm på dette og de sa at de skulle fikse det, men er det da noen skills jeg har glemt som jeg burde ha fått av den Pet-traineren? Greit å vite før GM tar kontakt.
Zindre- Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Hvis du fortsatt har en quest som heter: "Taming the beast" eller noe sånn, er du ikke ferdig. Hvis ikke har den questen, kontakt en GM
Netforce Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 Det er liksom greia da at "taming the beast" er fullført, men jeg har ikke fått rewardsa fra den.... Har som sagt rapportert dette til GM allerede, men jeg vil bare være sikker på hvilke skills jeg mangler..
Netforce Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 heh, ja seff. Har gjort questen for lenge siden, men jeg spilte hunter i betaen og da husker jeg godt at jeg kunne gi pet-en min mat... Spilte til lvl 20 den gangen. Trenger egentlig bare å vite hvilke skills man får på "taming of beasts" når man snakker med pet traineren. Såvidt jeg selv husker er det revive, feed og train, men var det noen flere tro?
JoeDohn Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Såvidt jeg selv husker er det revive, feed og train, men var det noen flere tro? Det er bare de tre så vidt jeg husker. Rekkefølga er vel noe sånt som Temme dyr #1 Fullføre Temme dyr #2 Fullføre Temme dyr #3 Fullføre og få tame, call og dismiss Gå til IF for å snakke med pet trainer (trur det var det, eller så var det huntertrainer) Fullføre og få revive, feed og Beast Training Mend Pet og Growl og sånt kjøper du hos trenere. Trur det var sånn.
JRL Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 (endret) har skjed med meg at jeg ikke har fått disse skillene etter å ha gjennomført questet. Er en kjent bug, man får ikke tatt questet på nytt heller. Jeg måtte kontakte GM, og fikk det fikset! Endret 15. februar 2005 av JRL
Netforce Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 Sendte en ticket på det til GM i helgen så jeg regner med at det ordner seg. Grunnen til at jeg spør er at GM bad meg om å spesifisere hvilke skills jeg mangla, hvorpå jeg nevnte de 3 som er over. Ville bare ikke oppleve at de tar kontakt og så måtte jeg forklare hele greia en gang til om dere forstår. Spesiellt siden de tydeligvis bruker god tid på å faktisk ta kontakt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå