RS2000 Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Det produseres kort for vanlig PCI ennå, så jeg tror AGP vil nekte å dø med det samme.
Møkkalasset Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Skrevet 16. februar 2005 Jah... Eg lurer meg på om eg skal vente til neste måne å se kva komplett kjeme med då eller berre bestille meg pc i kveld... Får den av pappa... kva ville dere ha gjort?
Sigurd2 Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 (endret) Jah... Eg lurer meg på om eg skal vente til neste måne å se kva komplett kjeme med då eller berre bestille meg pc i kveld... Får den av pappa... kva ville dere ha gjort? Komplett har jo noen med PCI-E: Komplett Athlon 64 PCI Express Komplett S775 Komplett S775 DDR2 Komplett Athlon 64 SLI Ville selv gått for PCI-E dersom jeg skulle ha alt nytt. Visst jeg hadde ett bra AGP kort fra før som jeg ville bruke, kunne jeg ha vurdert hovedkort med AGP.... Tror det er bare i en kort overgangsfase vi kan vente oss å se HighEnd kortene levert med AGP. Tipper at når dette året er omme, er det slutt på HigEnd AGP kort... Endret 16. februar 2005 av Sigurd2
Møkkalasset Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Skrevet 16. februar 2005 (endret) Ah NICE den har ikkje eg sett Sigurd2 konge http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10082 Men er den maskina bra? den har bilde av ein lcd men den har crt Eg venter til neste måned trur eg... Håpe for at dei satser på pci E på sitt neste tilbud Endret 16. februar 2005 av londoy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå