Gå til innhold

EpA IBM 45 gig disk


rotte_

Anbefalte innlegg

jeg har to 45 gig IBM DTLA hardisker. først etter ett år begynte den ene disken og lage en masse rare lyder som folk sa var sector feil.. men det var det ikke så jeg ga blanke ¤#&! men etter noen månder så gikk hele disken til HÆLVETE!! så ringte jeg til butikken der jeg hadde kjøpe disken di sa di skulle sjekke det og eventuelt sende meg en ny disk.. di sa disken var total vrak derfor fikk jeg en ny disk. etter 5 dager med den nye disken begynte den og lage de forferdlige lyden høres nesten ut som issopor på vinduet men bare høyere.. jeg ringte til ibm en gang til og de sa de ikke kunne hjelpe meg så jeg måtte bare snakke med butikken igjenn. de i butikken trodde det var noe galt med PC-en min men når den gamle disken gikk til helvete var det på en compag og nå her jeg en aopen. se det er ikke PC-en det er noe feil med.. er det noen som vet hva det kan være så please svar meg!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har samme probbet her. disker fucker seg til noen ganger å starter å lage en sånn gnisselyd.. tenkende gnisselyd... syke lyder, men den har lagt sånn lyder siden TG i år (april 2001)... ennå så funker den, den er 1 år gammel rund begynnelsen av februar (2002) .. *smække IBM* .. fahn ta. synes IBM kan gi meg den villeste disken dems.. =)

 

 

(anti IMB clan)

 

Housey

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...