Gå til innhold

Er presten ensformig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvordan er Priest i PvP ?

1 vs 1 vil jeg si at det er et monster!

Kommer litt an på hvilken klasse motstanderen har da. Har hatt et par uhell med shamans. Men skriver det som oftes opp på "de var høyere lvl en meg" :whistle:

Skrevet (endret)

er lvl 21 priest nå. Det er greit solo, men knall kult med en makker på samme level! (hunter, warrior og druid er ikke så aller verst å sammarbeide med).

Kun et par ulemper med å være priest:

1. Litt kjipt å være så sårbar dog. Kunne godt tenke meg å bruke noe annet en cloth armor, men slik er det nå bare.

2. Enemies - som er 3 lvl's og oppover - resister det meste av shadow spells! :dontgetit:

Vil ikke si det er så veldig ensformig. Kult når man begynner å få litt styrke i arma! :thumbup:

Endret av bigben247
Skrevet
2. Enemies - som er 3 lvl's og oppover - resister det meste av shadow spells! :dontgetit:

dette gjelder ikke bare presten nei, 3 og 4 levler over vil resiste og dodge nesten alt av angrep fra alle klasser.

Skrevet (endret)

nei, det er da bare naturlig at noe mye større enn deg skal banke deg... ellers er de jo ingen utfordring år du kommer 3-4 levler opp... Det er jo bare å ikke aggroe ting som er mer enn gult for deg til en hver tid når du solo'er da...

Endret av MrLee
Skrevet

det jeg mener er bare at jeg ikke liker "resist" greia. Hadde hvert greit hvis de tok mindre skade av en som er 5 level lavere. Men ikke 100% resist! uff. :cry:

Skrevet

hmm.. jeg klarte å banke en Lvl 38+ elite som 34 hunter med pet... fikk litt hjelp av en 35 hunter da mob'en var på ca 30% liv, så helt umulig er det ikke...

Skrevet
2. Enemies - som er 3 lvl's og oppover - resister det meste av shadow spells!  :dontgetit:

dette gjelder ikke bare presten nei, 3 og 4 levler over vil resiste og dodge nesten alt av angrep fra alle klasser.

Min paladin dreper de som er 5 levler høyere enn meg, dog akkurat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...