Norwegianwipah Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 heisann jeg fikk meg World of warcraft her i helgen og nok er nok. Når jeg spiller online spill som Cod, cs og wow så finner jeg server som har lav ping, under 50 f.eks, men så går det noen minutter og PANG den er oppe i 3-400 og jeg blir jo seffølgelig disconecta, i WOW har jeg klart å få ping opp i 4000+++. Jeg kjører tiscali idag og de har rikitg nok ikke klart å oppgradere linja min til 2mbit som jeg har bestilt, nok om det. Jeg kjører en smc router 54mbit av nyeste slag og kjører windows xp prof service pack 2 osv osv , kraftig maskin osv osv. hva kan jeg gjøre for å få en normal ping og som holder seg normal, jeg gir snart opp.. HJEEEELLLPPPPPP
Musty Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 skjer det samme om du kobler deg på nettet med ledning?
sixx Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 hadde sånn problem med online adsl når jeg bestilte raskere fart. Det tok ca. en måned før nettet kom op iden hastigheten jeg hadde betalt for. jeg fikk mail fra de også, der sto det noe med at de ville bli ustabilt osv.
Windoge Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Det er muligens noe som tar opp mye båndbredde hos deg. Det finnes programmer for å finne ut hva som tar opp båndbredde.
Gromle Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Last ned Spybot, eller Adaware og sjekk etter spyware. Og pass på at du ikke har noen P2P-programmer kjørende. De får pingen til å gå i været.
danno_O Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Last ned Spybot, eller Adaware og sjekk etter spyware. Og pass på at du ikke har noen P2P-programmer kjørende. De får pingen til å gå i været. Det lukter spyware lang vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå