Gå til innhold

AMD kutter prisene


Anbefalte innlegg

Det har gått en drøy måned siden artikkelen kom. Bortsett fra 'Opteron' har jeg enda ikke sett noen med prishistorikk, som tyder på at prisene synker?

Mener at prisguiden skulle ha en graf på hvor mye et produkt hadde sunket/steget i pris men klarer ikke å finne det :\

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det har gått en drøy måned siden artikkelen kom. Bortsett fra 'Opteron' har jeg enda ikke sett noen med prishistorikk, som tyder på at prisene synker?

Mener at prisguiden skulle ha en graf på hvor mye et produkt hadde sunket/steget i pris men klarer ikke å finne det :\

Hold musen over navnet på produket øverst i vinduet, da får du en meny opp hvor det står prishistorikk ;)

Lenke til kommentar
Det har gått en drøy måned siden artikkelen kom. Bortsett fra 'Opteron' har jeg enda ikke sett noen med prishistorikk, som tyder på at prisene synker?

Mener at prisguiden skulle ha en graf på hvor mye et produkt hadde sunket/steget i pris men klarer ikke å finne det :\

Hold musen over navnet på produket øverst i vinduet, da får du en meny opp hvor det står prishistorikk ;)

Har sjekka prishistorikken på endel AMD-cpu'er ...problemet er ikke å finne funksjonen, men altså (bortsett fra 'Opteron'), burde ikke webshopene/ leverandørene ha fulgt opp priskuttet forlengst?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...