Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Skrevet
vi har aldri hatt ranged som har tatt agro på ragnaros

7189964[/snapback]

Ganske enkelt for at det er umulig med noen i melee range.

7190058[/snapback]

høhø, bajsa på leggen der gitt :( da er det kanskje ikke så rart :)
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja hvis du tar aggro med spells er det noe som er SERIØST galt!

7189178[/snapback]

Når jeg var i mc en gang med locken min, da tok jeg aggro fra ragnaros. Jeg ble slått over til der meele folkene står så tok han å slo meg med hammeren sin og døde ganske fort etter det. Ble combat resset og startet å nuke igjen. Klarte å dø da igjen -.-

Men vi tok Ragnaros for det.

7189581[/snapback]

mhm...

Skrevet

Jeg va rogså av intrykk av at ragnaros encounteret fungerte litt slik som med rootede mobs, dvs at personer i melee range holder aggro uansett gitt at de holder seg i melee range. men så har jeg aldri tank'et ragnaros heller, så sikker er jeg ikke.

Skrevet
Jeg va rogså av intrykk av at ragnaros encounteret fungerte litt slik som med rootede mobs, dvs at personer i melee range holder aggro uansett gitt at de holder seg i melee range. men så har jeg aldri tank'et ragnaros heller, så sikker er jeg ikke.

7192967[/snapback]

La oss si at Ragnaros er immobil :)

Skrevet (endret)
Tja, Barrens er jo et fint sted. :)

7195520[/snapback]

Han sa det ikke, men han er Alliance :)

Wetlands kanskje? Gjøre ferdig noe quests i Loch Modan?

7195539[/snapback]

Gjorde quests der da jeg var lvl.12-14, så tror jeg er ferdig der, welands er jo mer lvl.20-30 liksom :p Har trent litt i Redrigde mountains, men begynner å bli for lett å drepe fugler og goretusks, og blir bare eid av Black orcs :p

Endret av Fanta Boy
Skrevet
Tja, Barrens er jo et fint sted. :)

7195520[/snapback]

Han sa det ikke, men han er Alliance :)

Wetlands kanskje? Gjøre ferdig noe quests i Loch Modan?

7195539[/snapback]

Gjorde quests der da jeg var lvl.12-14, så tror jeg er ferdig der, welands er jo mer lvl.20-30 liksom :p Har trent litt i Redrigde mountains, men begynner å bli for lett å drepe fugler og goretusks, og blir bare eid av Black orcs :p

7195564[/snapback]

Stonetalon Mountain eller hva det heter da? Eller er det litt høyere. Var aldri der å questet jeg

Skrevet
Underbog er garantert den mest plagsomme instancen.........

7196820[/snapback]

Snork enig.....

7197060[/snapback]

Jeg er også enig!

Hater den bossen som spawner sopper :p

Skrevet (endret)
Underbog er garantert den mest plagsomme instancen.........

7196820[/snapback]

Snork enig.....

7197060[/snapback]

Jeg er også enig!

Hater den bossen som spawner sopper :p

7197228[/snapback]

Den var jo lett, bare å kite den vekk fra soppene.. Værre med The Black Stalker.

Endret av Smeagoldfish
Skrevet

er den noen som vet hvordan jeg burde state lyst til og bli tank men vill ikke nerfe meg selv helt heller trenger penger så jeg må grinde og shit lissom

Skrevet
er den noen som vet hvordan jeg burde state lyst til og bli tank men vill ikke nerfe meg selv helt heller trenger penger så jeg må grinde og shit lissom

7201511[/snapback]

Herbalism er jo fint :) Slik jeg skaffer penger.

Skrevet

har 265 i enshanting nå og miner som en galen så vet ikke helt skal jeg ha det nå så må jeg drive på i low lvl steder

vurderte på og bytte mining til bs og lage meg en ny char med mining og sende alle matsa til main, men så må jeg jo lvl 70 snart noe som suger mektig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...