Gå til innhold

Star wars forever!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vi ikke lei av alle star wars filmene

Nå for tiden er vi inne i en ny star wars spill periode. Og kommer alle til å innfri, neppe. Tipper det kommer et flott filmlisensisiert spill om film nr 3. :\

Men hvis alle innfrir kommer det til å bli lønnsomt. Jeg mener markedet er mettet for star wars spill. Men samtidig ser jeg ikke noe galt i at det produseres masse spill.

Blir litt for og imot :)

Men visse lyspunkt kommer de med. Som kotor serien. (star wars feeling)

Er vi mettet for star wars spill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både og.. Nå skal det sies at jeg ikke har prøvd halvparten av alle Starwars-spill der ute, men jeg synes de jeg har prøvd så langt er skrekkelig bra! KOTOR fikk jeg dessverre ikke prøvd så mye før pcen klikket, men jeg likte det jeg fikk prøvd :)

Star Wars Galaxies er vel det jeg har prøvd mest, og synes det fortsatt er gøy, selv om man kan bli lei av div drittunger rundt om i galaksen(e). Skulle ønske det vil komme en tilleggspakke med nye klær, møbler, hus osv (for oss som finner PVP kjedelig) men det er vel lite sannsynlig at noe sånt vil komme :o/

Jedi Academy vil jeg gjerne at det kommer flere utgaver av, selv om man kan få nok noen ganger.

Skrevet

KOTOR2 og Republic Commando kommer til å bli slagere, i alle fall.

Og om de kommer med noen fete Jedi Knight spill i fremtiden, har jeg sannelig ikke noe imot det! :)

BTW: Det er et spill på vei, som baserer seg på den 3. filmen.

Skrevet

lei filmene?!? man kan aldreig bli lei de filmene :)

uansett vil ikke si markedet er metet for spill i star wars sjangeren, vil heller si markedet er mettet for alle de standard fps spillene.

fikk kotor 2 i går og det er helt klart foreløpig det beste star wars spillet jeg har spillt. har også testet republic commando demoen og selv om det er et fps spill med relativt lite nytt var det meget underholdende grunnet at det er basert på star wars.

og kommer det et nytt spill i jedi knight serien (outcast, academy etc) vil jeg bli veldig glad.

Skrevet
fikk kotor 2 i går og det er helt klart foreløpig det beste star wars spillet jeg har spillt. har også testet republic commando demoen og selv om det er et fps spill med relativt lite nytt var det meget underholdende grunnet at det er basert på star wars.

Klone soldatene er jo så sykt barske!

Dessuten er det jo et lag-basert spill, som gjør det ganske så fett! :)

Har allerede forhåndsbestilt spillet fra CDON! :w00t: (Håper bare at de ikke føkker op igjen... :hmm: )

Skrevet

Det går ikkje an å bli lei star wars. Personleg synes eg at dei gamle filmene er best da...... bare min meining. Og i spille verden.... KOTOR1 og 2 RULER :thumbup:

• 2 uker senere...
Skrevet
[iC' date=15/02/2005 : 16:13]

Har allerede forhåndsbestilt spillet fra CDON! :w00t: (Håper bare at de ikke føkker op igjen... :hmm: )

sa ikke du i den andre tråden at du aldri skulle handle hos de igjen ? hadde ikke jeg tørt..

ang Republic Commando, jeg digger det !!

Skrevet
[iC,15/02/2005 : 16:13]

sa ikke du i den andre tråden at du aldri skulle handle hos de igjen ? hadde ikke jeg tørt..

ang Republic Commando, jeg digger det !!

Nei, jeg sa ikke det. Noen andre sa det, men ikke jeg. (bare sjekk ;) )

BTW: Jeg fikk Republic Commando i dag (ingen feil denne gang :p )

Satan som det er fett!

Musikken, stemninga, lyder (inkl. voice-over), grafikken, fysikken, AI'en klonene, fiendene, historien, detaljene - ALT!

Sykt fett spill!

Men som nevnt i div. omtaler, spillet blir litt for kort. Spillet har også fått noe slakt fordi spillet's multiplayer-del er for "vanlig". Har ikke prøvd den selv, så jeg vet ikke.

Men disse to minusene er slike negative ting som ofte gjøres opp for i en utvidese.

Jeg gleder meg allerede! :love::thumbup:

Skrevet

Et SW spill jeg ønsker å spille er

StarWars: Empire at War.

( Tenk C&C/Home World i space og på planeter )

*Ny spesial laget grafik motor laget for spillet.

*Teamet består av mange ex C&C folk.

*Du kan slåss i rommet før du lander på en planet og det du taper i rommet kan du ikke bruke på planeten ol tatiske situasjoner.

http://www.lucasarts.com/games/swempireatwar/

59.jpg

Skrevet (endret)
er det bekrefta en exp pack ?

Nei, men jeg håper på at de vil bekrefte det i løpet av de 3-4 neste månedene! :thumbup:

Grunnen til at jeg er så sikker: Har ikke peiling! :p

Men la oss sammenligne med CoD.

En flott scriptet WW2-shooter.

Minusene var ganske enkelt at det ar for kort, samt noen andre småting.

CoD fikk en utvidelse som skulle være mye lengre. Dog den ikke ble så veldig mye lengre, var dn virkelig flott, med masse nye features, og en bedre multiplayer modus (kjøretøy mm.).

Det kan jo nesten betraktes som en grunn for en eventuell utvidelse av Republic Commando.

Dessuten slår det meg som åpenbart at de skulle fortsette med Republic Commando. Det er såpass originalt, og det eneste som trenger forbedring, er varigheten, og muligens noe mer variasjon.

Ellers er Republic Commando gjennomført godt laget, med god fysikk, virkelig pen grafikk, SYK lyd/musikk, og ganske så god AI.

Altså på den tekniske siden er Republic Commando blant gigantene, noe som igjen gjør det opplagt for en utvidelse!

EDIT: Ja, Lobos! Du har helt rett!

C&C + Star Wars = :love:

Endret av MeTa][iC
Skrevet (endret)

Star Wars er like mettet som Star Trek eller Matrix verdenen >_<

Nei er ikke mettet men Star Wars har lidd veldig mye av "Tjen Penger" syndromet. Kvaliteten på spill har falt veldig mye og til og med idag så er jeg imponert kor avansert Star Wars Galaxies virkelig er men mangelen på kommunikasjon mellom spillere og utviklere i flere år har fått tittelen til å havne i skyggen blant andre mmorpgs.

Star Wars fans vil vel uansett være fan uansett kor dårlige produktene er :)

En eller annen gang må det jo komme noe bra !

Som alle andre håper jeg på ett skikkelig jedi knight spill :)

Syns Dark Forces II var konge selv om det hadde få moves :) Spilte det i flere år husker jeg . NF Sabers Only :D

Satan kor kult det var med klaner i det spillet. Måtte kjempe i trial runder og så stod folk i ring og evaluerte deg steg for steg. Faen for ett bra miljø ! Jeg savner sånt miljø altfor mye ! Idag er det altfor mye "pwn pwn, omfg GULL 2k "

Endret av Tahiro
Skrevet

Helt enig... Star Wars spill trenger ikke å være så forbløffende bra for at folk skal spille det, bare sålenge du får "Star-Wars" følelsen under spillene.

Jeg husker for ca 3 år tilbake når Jk2 nettopp var lansert, og hvor j***** dritkult det var med klaner og alt det der! Men det er som du sier Tahiro... fjortisene og et x antall snørrunger har selvfølgelig begynt å spre irritasjon i spillene med sine "1337 pwnz0ring $k1llz0rzz" og all slags unødvendig whining :hrm:

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg syns rett og slett at spillmiljø nå til dags er for jævlig.

Er ikke noe fint miljø, bare pwning og n00b "Your mom" osv so mgjør at man ikke kan leve seg inn i spillet og bare ha det gøy, men blir opptatt av å slåss med drittsekken som TK'r deg.

Majoriteten av sånne folk tror jeg holder seg unna Star wars spill da (håper jeg).

Skal finne frem Jedi Academy igjen og prøve det multiplayer (ga opp for en god stund siden siden jeg syns at deathmatch ble alt for kaotisk)

Er det ikke planlagt et nytt Jedi Knight spill?

Etterspørselen til det er jo enorm!

Skrevet

Ja prøv Jedi Academy igjen du.. jeg installerte det på nytt igjen for et par uker siden og jeg er ganske fornøyd med hvordan "samfunnet" er... det er rimelig få folk som skryter eller whiner som jeg har lagt merke til hvertfall.

Hadde bare saber damage systemet vært like bra... :hrm:

Jaja, jeg har ikke hørt noe om et nytt Jedi Knight spill, men det ville jo vært konge da! Som du jo sier så er vel etterspørselen rimelig stor ja! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...