Gå til innhold

Når kommer Halo til PC?


Anbefalte innlegg

Skrev en lenger artikkel men siden den av en eller annen grunn aldri kom opp så gjør jeg det enkelt.

 

Jeg hørte rykter om at spillet kom til PC i vår, vi er nå kommet til sommeren og jeg ser fortsatt ikke noe til Halo.

 

Noen som har den minste peiling på når vi får dette spillet til PC?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, posten din ble først stengt og deretter slettet fordi det er mengder av andre poster om akkurat det samme spørsmålet. Det er enkelt å benytte seg av søkemotoren vi har her på forumet, i steden for å legge ut en mengde tråder om det samme og lage et uoversiktelig forum. Det er foreløpig ikke engang sikkert at Halo kommer på PC. Ingen har bekreftet det, det er bare rykter.

Lenke til kommentar

Jeg er ofte på en kanal til et komende spill å utviklerene til det spillet titter nå å da innom å snakker med fansen å når en av dem var innom var det snakk om halo og når det skulle komme, da sa han utvikleren som var der at han kjenner en i halo teamet som hadde sagt til han at det ikke komer men at det kommer noe annet, nå skal jeg ikke si at dette er FAKTA men er jo litt interesangt da. btw spillet som jeg venter på er planetside jeg lagde en post om det men den forsvant hvorfor gjorde den det å hvofor svarer du meg ikke på mail TST.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-21 00:26, zoneman skrev:

btw spillet som jeg venter på er planetside jeg lagde en post om det men den forsvant hvorfor gjorde den det å hvofor svarer du meg ikke på mail TST.


Rart at den posten din forsvant. Har du sendt meg en mail? Når? Og hva er ditt navn?

Lenke til kommentar

hmm tengte bare at dere sletta den jeg siden jeg ikke fant den.

 

jeg heter Bjørn skrev det i mailen, forsvant vel eller.no.

 

OI nå føler jeg meg dum!!! fant den nå : /me går i en mørk krok på forumet å gjemmer seg. :wink:

 

[ Denne Melding var redigert av: zoneman på 2002-06-21 00:44 ]

Lenke til kommentar

Virker som moderatorene liker makta si litt vel godt, tror dette er det mest totalitære forumet jeg har sett!

 

Er det ikke mulig å bare slappe av litt? So what om et spørsmål blir spurt to ganger, eller noen misforstår og poster i "feil" katogori, folk er ikke perfekte, og vil aldri bli det.

 

Det er bra at det er moderatorer på forum, men jeg synes de burde brukes nesten bare når det er uhøfflige/frekke personer som poster (troll).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...