Illmatic Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Hei. Når jeg plugget i mp3 spilleren min inn i pc'n istad via usb, fikk jeg beskjed om at skjermkortet mitt ikke fikk nok strøm. jeg har et gainward geforce 6800 ultra kort (agp) og en chieftech 420 w psu. hva kan være galt? dette har aldri skjedd før... takker for svar.
Lock-Aze Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Hei. Når jeg plugget i mp3 spilleren min inn i pc'n istad via usb, fikk jeg beskjed om at skjermkortet mitt ikke fikk nok strøm. jeg har et gainward geforce 6800 ultra kort (agp) og en chieftech 420 w psu. hva kan være galt? dette har aldri skjedd før... takker for svar. 2 ting, enten så gir strømforsyninga di for lite strøm, eller så er strømmåleren på skjermkortet noe feil.
maze Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Hørtes veldig ut som en psu som var litt for svak i forhold til hva maskinen din trenger.
Illmatic Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Skrevet 14. februar 2005 ok,jeg har snakket med en fyr fra infocare,så da får jeg sikkert en ny psu. kan dette også henge sammen med at jeg ofte får litt lav fps og at dvd brenneren min plutselig ikke klarer å innstallere ting?
Aetius Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Jeg hadde for litt siden en del problemer som jeg fant ut var knyttet til for svak PSU. Skjermkortet oppførte seg fint, men DVD-brenneren fikk problemer med å brenne, harddisker falt ut mer eller mindre tilfeldig, og den eksterne (USB-powered) harddisken min ble upålitelig.
DementedAlbino Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 420w skal vel holde til det meste. Selv har jeg bare 350w i min maskin, og det går utmerket.
Christian. Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Finnes forskjellig kvalitat på psu'er da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå