Gå til innhold

Kan ikke installere Doom3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg klarer ikke aa installere Doom3 paa PC'n. Jeg startet med CD1 og den spoer videre etter Cd 2 og Cd 3 som normalt. Jeg ser ogsaa at installasjonsfolderen paa C-driven oker til ca 1.5Gb. Alt normalt saa langt. Saa spor PC'n etter CD1 igjen som normalt, leser noen sek, saa bare stopper installeringen, og PC'n gaar tilbake til vanlig desktop. Folderen der spillet skal ligge er forsvunnet, og finner ingen ting av spillet pa C-driven i det hele tatt. Har dere noen tips. Hvis PC'n skal vaere for daarlig eller noe slikt, saa burde vel spillet kunne installeres. Har ogsaa installert Battlefield Vietnam uten problemer. Den har jo omtrent samme speks.

Help !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Cd -spilleren funker ok. Kjapp nok og (18x12x48) Istallerer cd1+2+3 som normalt. Men da spilleren skal lese cd1 igjen for aa avslutte installasjonen, ser jeg at en meny kommer opp paa skjermen for aa forsvinne 0,5 sek etterpaa, samtidig som folderen der spillet er installert forsvinner. Kan spillet sjekke noe, SW eller HW ? Finner den noe som ikke er kompatibelt - vil spillet da avinstallere seg selv ??

• 2 uker senere...
Skrevet
Hei,

Jeg klarer ikke aa installere Doom3 paa PC'n. Jeg startet med CD1 og den spoer videre etter Cd 2 og Cd 3 som normalt. Jeg ser ogsaa at installasjonsfolderen paa C-driven oker til ca 1.5Gb. Alt normalt saa langt. Saa spor PC'n etter CD1 igjen som normalt, leser noen sek, saa bare stopper installeringen, og PC'n gaar tilbake til vanlig desktop. Folderen der spillet skal ligge er forsvunnet, og finner ingen ting av spillet pa C-driven i det hele tatt. Har dere noen tips. Hvis PC'n skal vaere for daarlig eller noe slikt, saa burde vel spillet kunne installeres. Har ogsaa installert Battlefield Vietnam uten problemer. Den har jo omtrent samme speks.

Help !!!

Tror du må sjekke pc`n din for virus! HER!

Skrevet

Hallo igjen,

Etter mye soking paa internett, fant jeg et forslag paa aa installerer Doom III MANUELT. Det FUNKET.

Naa er jeg helt lost i doom-world og ser monsters hele dagen. Takk for svarene jeg fikk. :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...