bleidd Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 (endret) Det meste av Weird Al Yankovic... Anbefaler: The beer song Har hørt flere her på forumet skryte av denne. Jeg har 8 plater + en kvadruppel-plate med Weird Al, og ingen har den sangen. Lastet ned den ene sangen jeg fant som het det (jada, snart fy-fy det der). Det var iallfall ikke Weird Al Yankovic, det er helt sikkert. Sikker på at denne "Beer song" du har er av ham? Den står heller ikke på hans egen oversikt over utgitt musikk. *ivrig fan* Edit: må jo bidra til tråden.. "Paven - Dø Wenche Foss" ...og så "Du, Wenche Foss" (Paven det og, mon tro?) Edit 2: What if God smoked Cannabis har heller ikke noe med Weird Al å gjøre Endret 14. februar 2005 av Vandalen
Lemkin Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Partyboys - Hunt you down Ahh den er drit bra haha :!:
Demantios Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Prima vera - fylla har skylda er jo driiitrå
Midnight_walker Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 (endret) Busserulls - Øl Øl og mer Øl Ølguttene - Satanist Endret 14. februar 2005 av midnight_walker
Overguard Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Partyboys - Hunt you down Ahh den er drit bra haha :!: Partyboys har mange morsomme sanger! Den beste etter min mening er Next Generation!
Rykende_Kaffe Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Partyboys - Hunt you down Ahh den er drit bra haha :!: Partyboys har mange morsomme sanger! Den beste etter min mening er Next Generation! homse på bøgda er også ganske morsom
Heimen Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Det meste av Weird Al ja. Jeg har "bare" fire plater med han og har heller ikke hørt noe Beer Song som han synger. I frykt for å gjøre innlegget mitt til et om bare Weird Al og andre folks bruk av navnet hans og hvor teit det er vil jeg anbefale spesielt Good Old Days, Melanie, Velvet Elvis, Young Dumb and Ugly og Your Horoscope For Today. Kanskje Jerry Springer også. *også ivrig fan*
Samurai99 Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 ??? - Øl Øl og mer Øl Ølguttene - Satanist Busserulls - Øl, øl og mer øl
Midnight_walker Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 ??? - Øl Øl og mer Øl Ølguttene - Satanist Busserulls - Øl, øl og mer øl Endra det!
SkinnyT Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Tenacious D - Fuck her gently Tenacious D - Cock-pushups Tenacious D - Gay eskimo +++ :!:
nord Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Adam Sandler - Medium Pace kanskje ikke passende for en morsdag!
Samurai99 Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Skomaker: Prøv Shitt fiske, det er den nyeste! Du finner den pådenne siden
HansArne Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Dear penis (Vet ikke hvem som har skrevet den). Du kan høre den her
Dorian Gray Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Les første post, plzkthx. ----------------------- Steven Lynch - Dungeons and Dragons, It Seems Last Night og If I Were Gay.
danno_O Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Chef - Chocolate Salty Balls Ingen sanger som den... Den sangen fra Monthy Python and The Meaning of Life. Tror den heter Galaxy Song
danno_O Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Dear penis (Vet ikke hvem som har skrevet den). Du kan høre den her Den var utrolig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå