Gå til innhold

Jeg har fått jobb som Gamemaster.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vel, det var absolutt ikke min intensjon å direkte henge ut noen her, men når noen kommer med en så stor nyhet (i manges øyne) så synes jeg det burde legges tilrette håndfaste bevis.

Hva som fikk meg til å tvile sterkt er at EU gamemasters jobber kun i Velizy i frankrike, ikke med muligheter for USA jobb som du sier.

Og det at du sier du har jobbet som GM i Anarchy Online, når det kommer frem fra dine tidligere innlegg at du har jobbet som telefonselger og gått på skole får det hele til å se mer tvilsomt ut.

At du attpåtil har hatt en barnslig oppførsel og blitt banna fra forumet her tidligere gjør ikke saken bedre i det hele tatt.

Der, og tar jeg feil, så værsågod å skyt meg.

Endret av apollox
Videoannonse
Annonse
Skrevet

må no bare si grats da.. kan no ikke forstå hvorfor noen skulle kødde med noe slikt.. leve på å spille et spill.. du har det bra du ja:)

men jeg holder meg til eq2 :love:

Skrevet

Vet du ("mr. gamemaster") egentlig hva en sånn jobb innebærer? En Gamemaster bør helst oppføre seg voksent, være høflig og ikke minst villig til å hjelpe andre personer.

Personer som kaller andre personer retard, IQ-brems, lat satanist, bæsj osv ser slettes ikke ut til å være kvalifisert til noe sånt.

Jeg tror nok Blizzard driver med litt bedre kvalitetssikring enn at de ville latt en person med sånn oppførsel få arbeide hos seg.

Sorry mac, jeg holder nok med apollox i denne saken.

Skrevet
Vel, det var absolutt ikke min intensjon å direkte henge ut noen her, men når noen kommer med en så stor nyhet (i manges øyne) så synes jeg det burde legges tilrette håndfaste bevis.

Hva som fikk meg til å tvile sterkt er at EU gamemasters jobber kun i Velizy i frankrike, ikke med muligheter for USA jobb som du sier.

Og det at du sier du har jobbet som GM i Anarchy Online, når det kommer frem fra dine tidligere innlegg at du har jobbet som telefonselger og gått på skole får det hele til å se mer tvilsomt ut.

At du attpåtil har hatt en barnslig oppførsel og blitt banna fra forumet her tidligere gjør ikke saken bedre i det hele tatt.

Må innrømme at jeg her heller til å tro på apollox. :yes:

Men klart, hvis det er sant at du, arizarD fikk jobb hos Blizzard: Gratulerer.

Skrevet (endret)

Quote fra 08 02 05 fra ArizarD:

Okey, et par spørsmål.

La oss si at jeg mekker en human paladin og velger et eller anna server som er PvE. Kan jeg f.eks joine andre servere med den samme karakteren?

Kan jeg joine PvP servere med denne karakteren også eller er det bare slik at akkurat denne karakteren kan joine akkurat den ene serveren han startet på?

Dette har jeg lurt på i noen dager nå.

Seriøst ArizarD hvis du ikke vet det du her spør om tviler jeg på at du i det hele tatt har spilt ett mmorpg før og enda mindre at blizzard har annsatt deg som GM. De har isåfall gjort en stor feil.

Endret av andash
Skrevet (endret)
Uff gidd å sett i så mye arbeid for å slakte ArizarD. Stikk å spill World of Warcraft heller dere...

Tja, hvorfor ikke komme til bunns i saken når man først er igang.

Skjønner meg ikke på folk som tror på slikt uten videre.

Hvem som helst kan jo komme her å si at de er GM's, og deretter nekte å bevise det. Dere så jo hvor fort han stakk når noen sa imot han, og satte deretter meg på ignore lista si. Latterlig.

Menmen, stikker å legger meg. Regner med at vi ikke ser mer til GM'en vår i denne tråden på en stund.. Håper forøvrig den blir stengt, for dette fører ingen vei, det kan jeg være den første til å innrømme. ;)

Endret av apollox
Skrevet (endret)

Ettersom det er han som påstår at han har blitt GM så er det også han som må stå for bevisbydren. Ettersom han begynner å kalle folk for kjøtthuer osv osv, så har jeg en liten tro på at han er GM.

Og jeg tror ikke at de tar inn 17-18 åringer som GM på blizzard.

Endret av Radhoo
Skrevet

Tror dere virkelig på ham? Jaja... Etter å ha lest hans tidligere innlegg, som apollox gjorde, har jeg også begynt å tvile. Leste også hva som trengs for å bli GM. Etter det jeg forsto, må du flytte til Frankrike og jobbe på Blizzards kontor like utenfor Paris.

Trådstarter: Så lenge du ikke kommer med skikkelige bevis, overbeviser du ikke meg.

Skrevet

Må si jeg heller ikke trur på han.

Etter å ha lest mellom innleggene hans så virker han som en liten unge...

Blitt kastet ut av forumet 3 ganger og fått 1 post "slettet"

heh.. jaja.

Skrevet (endret)

Tror nok og apollox har rett, spesielt når han sa

Pga. av min erfaring innom MMORPG's blir lønningen på godt over 25k.

Hadde det vært sant hadde du uansett ikke fått mer betaling en noen annen GM.

Endret av <Iversen>
Skrevet

*Pang*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...