Gå til innhold

Jeg har fått jobb som Gamemaster.


Anbefalte innlegg

Jepp, var overlykkelig å få meldingen fra Blizzard.

Søknaden/CV'en min var i orden og ble godkjent så når har jeg fast stilling some Gamemaster. :thumbup:

 

Vil ønske alle lykke til videre, så sees vi kanskje der ute hvis dere har noen problemer med spillet eller har generelt noe å spørre om. Til de som lurer: Jepp kommer til å tjene fett med penger nå.

 

:cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel min jobb blir nå å hjelpe dere som spiller WoW med litt av hvert, la oss si at det skjer noe med deg i spillet som kan f.eks ha med bug å gjøre. Da kan du kontakte meg for å få hjelp/feedback. Skal oppdatere dere senere på hvilke servere jeg kommer til å arbeide på.

Lenke til kommentar
Om jeg skal flytte til Paris er stort sannsynlig. Kanskje til og med America, vi får se.

Kan si en ting: Pga. av min erfaring innom MMORPG's blir lønningen på godt over 25k.

:D

sorry men høres ut som BS etter min oppfatning. Fordi du har ekstra erfaring får du vel ikke bedre lønn som GM. Hva har du gjort før som gjør at du tjener mer enn andre GM's da?

 

Edit: etter å ha lest noen av dine andre innlegg er jeg 100% sikker på at dette er kun bullshit, moderator please steng tråden...

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Om jeg skal flytte til Paris er stort sannsynlig. Kanskje til og med America, vi får se.

Kan si en ting: Pga. av min erfaring innom MMORPG's blir lønningen på godt over 25k.

:D

sorry men høres ut som BS etter min oppfatning. Fordi du har ekstra erfaring får du vel ikke bedre lønn som GM. Hva har du gjort før som gjør at du tjener mer enn andre GM's da?

Kanskje fordi at jeg har tidligere jobbet som GM på Anarchy Online? Og det må jeg si regner Blizzard som tidligere erfaring innom å være GM. Om du tror det er bullshit eller ikke kunne jeg ikke brydd meg mindre om.

 

Har du ikke noe hyggelig å si, kan du la være å poste i denne threaden.

Lenke til kommentar
Hyggelig at du liker å drive gjøn med folk, og du har så slettes ikke vært noen GM i anarchy online... Tull tull og atter tull. Du burde fått permban fra forumet ut ifra dine tidligere innlegg....

For det første: Kom med hardhendt bevis på at jeg lyver 100%.

For det andre: Du burde blitt permbannet for å være provoserende mot folk. Og utifra DINE tidligere innlegg stemmer nok dette.

 

Poenget med innlegget ditt apollox var at du skulle eventuelt blåse en sak enda mer opp og få +1 til din postcount.

 

Way to go o_O

Lenke til kommentar
For det første: Kom med hardhendt bevis på at jeg lyver 100%.

For det andre: Du burde blitt permbannet for å være provoserende mot folk. Og utifra DINE tidligere innlegg stemmer nok dette.

 

Poenget med innlegget ditt apollox var at du skulle eventuelt blåse en sak enda mer opp og få +1 til din postcount.

 

Way to go o_O

For det første kan jo du grave opp et bevis på at du har jobbet hos Funcom, og at du har fått jobb som GM.

Jeg velger å tro at dette heller er et håpløst forsøk på å skaffe seg respekt blant WoW'erne på dette forumet.

Og ikke kom å snakk om å blåse opp noen sak, hvem som prøver å blåse opp en eventuell GM stilling og lønna der?

Lenke til kommentar
For det første: Kom med hardhendt bevis på at jeg lyver 100%.

For det andre: Du burde blitt permbannet for å være provoserende mot folk. Og utifra DINE tidligere innlegg stemmer nok dette.

 

Poenget med innlegget ditt apollox var at du skulle eventuelt blåse en sak enda mer opp og få +1 til din postcount.

 

Way to go o_O

For det første kan jo du grave opp et bevis på at du har jobbet hos Funcom, og at du har fått jobb som GM.

Jeg velger å tro at dette heller er et håpløst forsøk på å skaffe seg respekt blant WoW'erne på dette forumet.

Og ikke kom å snakk om å blåse opp noen sak, hvem som prøver å blåse opp en eventuell GM stilling og lønna der?

Okey kjøtthue.

 

Har ikke tenkt å legge fram noe bevis for deg bare for at du skal tro på meg.

Jeg gidder aldri gjøre noe hvis folk er frekke i kjeften. Lær deg litt manerer på forumet og prøv å provosere folk litt mindre.

 

Og jeg blåste ikke opp ''GM stillinga/lønna'', har jeg ikke noe rett til å være glad? Og saken er også WoW relatert, er vel hyggelig for andre å vite at det blir også en norsk kar ansatt hos Blizzard. Og lønningen ble jeg direkte spurt om.

 

Du er i min såkalte ignore liste nå, post hva du vil, du får ikke respons fra meg mer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...