Siomir Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Nå har jeg akkurat formatert pc'en min og lagt inn de nyeste driverne. Men når jeg går inn i dxdiag på "display" Står AGP texture Acceleration som "not available". Noen som veit en løsning, det er absolutt ikke morro for dere som sitter der hjemme og ler dere skakke med deres mangel på midlidenhet. Jeg har et x800 pro vivo kort forresten så "ja" Den skal stå på!
Explorer Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 (endret) Jeg slet lenge med dette og ingen spill ville kjøre så veldig bra... Problemet hos meg var at Windows NetMeeting sto å kjørte i bakgrunnen, da jeg brukte det til kommunikasjon over nettverket. Vet ikke om dette hjelper de, men det kan jo være en mulighet Edit: Post nr. 300 Endret 12. februar 2005 av Explorer
Siomir Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Skrevet 12. februar 2005 ok, men problemet er at jeg aldri har hørt det navnet før så hvordan jeg fikser det kan kanskje forbli et mysterium!
Siomir Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Skrevet 12. februar 2005 Jeg kjører ikke SP2 i Xp da, det kan vel være en grunn, jeg vil helst unngå ålegge inn sp2 igjen!
Syar-2003 Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 AGP sys driver (agp subsystem) ser ut til å mangle/være feil/ikke installert. Installer hovedkort/chipset drivere , så dx9 , deretter gfx kort drivere .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå