Boralis Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Den norskproduserte nettleseren Opera gjør det skarp i konkurranse med andre som Microsofts Internet Explorer og dugnadsbaserte Mozilla og søsterleser Netscape. Selv om Opera er litt treg i sessen ved oppstart, men slår de fleste på det meste. På Windows er Opera klart raskest, og jammen kommer den ikke jevnt over best ut på Mac og Linux også. Så har lille Norge en ting vi er kjent for i IT-verdenen. http://blog.vg.no/index.php?blogId=1
Lurifaksen Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Nå er ikke akkurat rendrehastigheten årsaken til at jeg bruker Opera, men men... Er jo ingen som bryr seg om de 0,3 ekstra sekundene
Chasseur Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Sefølgelig. Opera er jo best, det vet vi jo alle Nei, Opera er det eneste som er i bruk hos meg.
Dahl Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Jeg bruker Firefox, fordi jeg ikke orker reklamen i Opera. Og penger har ejg ikke, så jeg kanke få kjøpt en lisens! Men det er flott at Norge blir satt på "IT-kartet"!
TMH Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Bruker Opera og FireFox om hverandre. FireFox tar over der Opera leser feil. IE er vel ikke noe for meg uansett fordi jeg bruker Linux, men de gangene jeg bruker Windows, så går det ikke i IE.
riktig Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Det er ikke uten grunn at Opera er standard nettleser hos meg. Jeg ser overhodet ingen grunn til å bytte til noe annet. Det eneste må være ad-block i Firefox, men det er det eneste.
joda_321 Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Opera synes jeg er enkelt og greit best på mange områder, som bl.a. navigering (med tanke på tid på å laste inn forrige side osv.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå