Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joe Rogan

I see a lot of fights live, but I really enjoy watching fights at home. I like to not have to work and just enjoy them, I like to know that when a card is on I can just chill out in front of the TV for 3 hours and have a great time. That said there's certain fights where I just wish I was there live to experience them. Never has that been more true than watching Wanderlei VS Stann.

Fucking amazing fight. Just 2 rounds of pure, wild, violent chaos executed by 2 insanely tough guys just going for it. The excitement was so intense I felt like I was watching a fist fight taking place on the edge of a cliff. Watching it at home was incredible, but I bet being there was insane.

 

What the Fighters Tweeted during and after UFC Japan 2013

scroll scroll scroll

http://www.mmafighti...-8-chael-sonnen

 

Dana White ✔ @danawhite

How the fuck did Diego win that fight!? Crazy shit

 

 

MIESHA TATE: WORST CORNER ADVICE EVER

 

The Diamond ✔ @DustinPoirier

This is MMA you can never coast the 3rd round! Never

2:28 AM - 03 Mar 13

 

Miesha Tate ✔ @MieshaTate

@danawhite I still think @Bryancaraway should get his win bonus what a BS decision did you see that garbage?

 

Whaaaat xD shes trippin

 

Joseph Benavidez ✔ @JoeJitsu

DONG is really pounding away in there! #UFConFuel8

 

Daniel Downes ✔ @dannyboydownes

This is just too much Dong for Bahadurzada to handle.

 

Joseph Benavidez ✔ @JoeJitsu

Siyar needs to reverse this and mount the DONG #UFConFuel8

3:26 AM - 03 Mar 13

 

Joseph Benavidez ✔ @JoeJitsu

And DONG rises to the occasion! DONG Doesn't finish but at least he didn't get any blood on him #UFConFuel8

 

Hahaha, girls house, guy comes in on the inside, so shes on top, where gonna go to the basement with some wine and cheese. = Lockdown. dont go to the attic, go to the basement. xD

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Gleder meg ubeskrivelig mye til mange av kampene som allerede er linet opp i UFC

 

Jon Jones - Sonnen

Fyttisatan så jeg gleder meg til å se Sonnen få rundjuling, han har jo ikke nubbsjans mot Anderson Silva også tror han at han har mer sjanse mot Jon Jones, lol!

 

Diaz - GSP

Her har Diaz en reell sjanse i mine øyne til å ut-boxe GSP så til de grader, spesielt om GSP slipper inn slag sånn som han gjorde mot condit, kan heller ikke ta det for gitt at GSP skal submitte han da Diaz er ett monster i JJ og har aldri vært submitta, så går nok til decision men hvem som vinner er vanskelig og si.

 

Overeem - JDS

Om Overeem ikke tar noe for gitt og kommer 110% klar kan dette ende i noe epic, blodig striking og klarer ikke se for meg at denne ikke ender i knockout.

 

For ikke å snakke om MIR - Cormier, Bisping - Belcher, Henderson - Melendez, Nate Diaz - Thomson

1282786204310.jpg?1318992465

UmpOi.gif

Lenke til kommentar

Diaz-GSP tror jeg GSP tar ganske greit. Føler faktisk at den største trusselen er at Diaz skal submitte han fra ryggen, men tror ikke det skjer. GSP har vist god submission defence før. Tipper GSP via UD.

 

Jon Jones - Sonnen gleder jeg meg også veldig til. Er en ganske stor Sonnen fan, men her får han nok bank ja. Den eneste måten Sonnen kan vinne på er ren vilje og å være 100 % skjerpet å konsentrert, men tror uansett ikke det er nok.

 

Overeem - Dos Santos tror jeg faktisk ikke blir noe til kamp, tipper Dos Santos KO 1 runde.

Lenke til kommentar

Si det. Overeem i toopform er jeg enig er fantastisk, og kan på en god dag slå både Dos Santos og Velasquez. Men vi vet jo aldri om han kan komme der som han var nå som han er rein. Tapet mot Dos Santos var vel pga at han var litt for selvsikker og cocky. Med litt konsentrasjon hadde han tatt den kampen der lett.

 

En kamp jeg ikke gleder meg til å ikke skjønner hvorfor ble arrangert er Bigfoot vs Cain. Huff.

 

Sonnen ikke sjangs mot Silva? Du så bare den andre kampen dems du eller?

Digger Sonnen men tror han taper.

 

Noen som vet når neste Lauzon kamp er? Han er uten tvil min favoritt å det blir fyrverkeri hver gang!

 

Var ikke Sonnen dopa i den kampen? Eller husker jeg feil...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...