MaxXRebo Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 (endret) Ja, da er morroa i gang, skulle loggel inn på burning blade , og sto som nr 77 i kø. får vel aldri logge ut når man først er inne fremover da Endret 11. februar 2005 av MaxXRebo
Same- Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 (endret) Ja det er noe av det mest talentløse jeg har sett. De må da gjøre et eller annet slik at de forhindrer kø. Det virker som blizzard ikke bryr seg i det hele tatt. Og for meg som får error hele tiden(å hva er det for no drutt? Forbannade dritt spell) så kan jeg ikke stå i kø. Men alle kameratene mine får ikke error og blir på serveren. Har søren meg venta 8 timer i dag for å slite meg til account, og når jeg kommer inn på spillet, venter buggs, errorer og kø. Blizzard er høns med egg i trynet imo. Edit: tar tilbake alt jeg sa. Er jo bare nummer 109 i køen nå :) EDIT 2: Nå er jeg 154 i køen! Med en gang jeg kom inn ble jeg disconnected from server! !"#¤%&/(/&/%¤# "#¤%¤/ Endret 11. februar 2005 av Same-
zoneman Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 hah, akkurat sån oppførsel forventa jeg meg. Dere må huske på at det er MANGE som vil spille dette spillet. Er som folk som går i butikken...de HVET at akkurat da de skal gå så skal alle andre gå også å så blir det kø. Men vente litt kan man ikke neeeeeida. Jeg skal førs mentalitet. Dere får smøre dere med tolmodighet så glatter det nokk ut etterhvert skal dere se.
Tåkefyrste Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Ja det er noe av det mest talentløse jeg har sett. De må da gjøre et eller annet slik at de forhindrer kø. Det virker som blizzard ikke bryr seg i det hele tatt. herregud... ta å ordne bedre selv da hvis du er så talentfull. Jeg er klar over at det er skitt å sitte i kø, men det er ikke værre enn å velge en annen server.
bravo567 Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Arrrrrrrrrg! Dette blir ikke bra. Endelig fått laga Account men nå blir det Disconect fra World server hele tida. Noen andre med samme problem ?
Dandar Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Dette skjedde med meg også på FB, men det gikk over etterhvert.
anon12234 Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 er nok din pc som er noe galt med da du får errors osv. kan være at du har en føkka version av cosmos el no. jeg har ingen bugs...
MrLee Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 (endret) Det er slikt som skjer når "hele land" sørger for å prøve å komme inn på samme server sammen... Valgte shadow song selv...vilkårlig valg sammen med en kompis...skjønt det faktum at det ville være lite nordmenn der var en faktor...jeg liker nemlig ikke å snakke norsk i online spill, og med så mange nordmenn på en server så hadde det garantert blitt det... "where is everyone from?" "norway" "norway" "norway" "eh...norway" "hey kuult, da kan vi snakke norsk!" "eeh..okay..." Endret 12. februar 2005 av MrLee
Tåkefyrste Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 (endret) Det er slikt som skjer når "hele land" sørger for å prøve å komme inn på samme server sammen... ja, tror jeg skal spille på en annen server enn "Burning Blade", det er tross alt den "offisielle" serveren til bl.a Norge, Italia, Spania, osv. Endret 12. februar 2005 av apollox
nåvi Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Sånn går det når alle nordmenn skal inn på samme server. Kunne folk bare valgt sammen med kameratgjengen/guilden istedenfor hele landet hadde det gått mye bedre. Skulle dog vært en del fler PvP servere satt opp!
Duddelmus Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 For meg har Blizz oppfylt alle mine krav... Har ikke hatt noen problemer, og er nå (as we speak) oppe i 19t 24min online tid, siden serverne gikk live... Og dette er IKKE AFK tid... Rein spilletid... Har vært lite med søvn siden i går... mmmmmm... kaffe...
Daron Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Hvis folk syns det er slitsomt med kø så har det kanskje litt med å gjøre at man joiner en server med høy popularitet.. det er flust med servere som har lav popularitet som man ikke trenger å stå i kø på... Og når det gjelder nordmenn på andre servere så spiller jeg på Skullcrusher, og har fremdeles til gode å havne i en gruppe uten at det har vært minst en annen skandinav tilstede..
Keylar Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 satt i kø i 50 minutter på stormscale serveren. ca 600 før meg
haarod Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Arrrrrrrrrg! Dette blir ikke bra. Endelig fått laga Account men nå blir det Disconect fra World server hele tida. Noen andre med samme problem ? Hvis du har trådløst så har jeg hatt samme problem, men når jeg bytta til kabel så funker det fint. Men herregud, husker ikke hvem som sa det, men Blizzard bør passe på at det ikke blir kø. Er det dummeste jeg har hørt, de kan ikke gjøre noe for å forhindre det, men det kan derimot du! Spill på en server med mindre population (folk er dumme)
Plexius Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Spiller ravencrest.. .står som nummer 598 i linjen
xminator Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 (endret) 280 i kø. Må bare få si at det er veldig lite gjennomtenkt. Enkelt og greit en hotfix de slengte på da det viste seg at serverene (US release) ikke klarte så mange spillere som planlagt. Det er også den eneste av de store mmorpg'ene som benytter en slik løsning. Kanksje bør "HIGH population" flagget settes tidligere? Men igjen tror jeg designet kapasitet var ventet å være mye høyere for hvert realm. Og hvordan kan noen lukte hvilke server som blir mest brukt? Det er langt fra noen garanti å begynne på en grønn server. Det er mange andre som tenker akkurat likt, og neste helg så er det denne serveren som får problemer. Skal man da bare bytte server igjen? Gi pokker i den tiden som er lagt ned forrige uke og begynne på nytt? Problemet til WOW er først og fremst at ingen av de åpne områdene instanseres. Dette er jo ikke mulig å gjennomføre uten loading av soner. Men jeg er rimelig sikker på at en del ville byttet 30 minutter i kø mot 5 sekunder lasting mellom "kingdoms". Anarchy online har heller ikke instansering, men har vel 10-20 ganger flere samtidige brukere på hvert realm. Bare for å sette ting i perspektiv. CoH løste dette ved å instansere (lage flere kopier) av hver sone. Eq2 var stort sett "High pop" på alle servere den første månden, men også her ble alle soner (med unntak av byene) instansert. Endret 12. februar 2005 av xminator
arhngrim Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 En del nordmenn og dansker som spiller på Runetotem-serveren også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå