Gå til innhold

Langodds, hester - Noen som tipper?


Anbefalte innlegg

Er en "berg-og-dalbane-spiller" selv, av og til spiller jeg en del, av og til sjelden.

 

Nå i helgen tenkte jeg å levere inn et system, noen som har noen kommentarer?

 

Aktuelt Oddsentips

 

Hvis det er noe interesse for oddsing her inne, tror jeg at jeg slenger inn et og annet spillforslag framover.

 

Lykke til!

 

Edit: To leifer faktisk.

Endret av Billy Bob
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og utifra tipset som jeg fulgte, gjorde jeg dumt i å spille.

 

Kun en trippel gikk inn, som ga en odds på 3.37. En system som hadde 10,- i rekkepris, vil det si at jeg fikk en premie på 34,-. Og kjapp hoderegning, spilte for 200,- vil det gi et underskudd på 166,-.

 

Men en kan ikke vinne om en ikke prøver. :)

 

Jeg er dog en som tror på det matematiske, egentlig er tipping/oddsing bare en tilfeldigheter. Så lenge jeg har spilt, er det ALDRI noe som heter 100 % sikre kamper.

 

Derfor fikk jeg en kamerat til å lage en resultat-kalkulator. Denne regner ut et resultat i forhold til statistikk, alle vet at det blir mest hjemmeseire, så borteseire og minst uavgjorte.

 

Hvis noen av dere greier å lage, eller kjenner noen som har hodet på rett plass, og greier å lage noe som er bedre enn Terning-kalkisen, (begynte opprinnelig med et terning-styrt system.) så gi gjerne en lyd! :)

Lenke til kommentar
Har du travhest? Artig.. Det er ikke 18-års grense på levering til Norsk Rikstoto.

 

Var en periode jeg spilte mye vinner/plass, men synes at en må vite noe "inside" for at en skal få uttelling for innsatsen.

Ikke jeg akkurat, men pappa har drevet med det så lenge jeg kan huske, så jeg har vært med en del rundt på løp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...