Agurken Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Hvor finner jeg Boter til Cs 1,6 wall hack osv...
pronoob Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 (endret) Wallhack > trolig ikke lov å diskutere slikt på forumet, det er også imot mine moralske synspunkter. Endret 11. februar 2005 av pronoob
christaaah Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 "forsøk" på cheat i multiplayer-spill bør straffes! vet han søkte etter boter òg ya..
Hr. Jenssen Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Ja, da stenges vel denne rimelig rakst, Agurken - gluping. Les Retningslinjene for H******!
Kanetheheatsink Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 boter finner du i condition zero. Hold deg unna wallhack. Det er bare for itiodiske n00bs som ikke klarer å øve seg som _alle_ andre! Øv deg heller! Da får du mye mer "CS-respect" og opplevelse av spillet. Og ikke prøv å finne det selv på nettet. har sjønt det som at 99% av de wallhacktingene er virus. Dessuten, bruker du wallhack, ødelegger du for andre også! Tenk litt. Hva er positivt med wallhack? -ingenting! det bare ødelegger spilloplevelsen, spillet, andre sin opplevelse avspillet, og respecten din. må innrømme at jeg brukte wallhack noen ganger før, men slutta med det for jeg begynte å tenke på hva som var possitivt med det, og fant ut at det var fatisk ingenting possitivt med det. Heller mer retard! *skammer meg over at jeg brukte det* IKKE BRUK DET!
Windoge Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Hvor du finner boter til 1.6 er tatt opp flere ganger før. Spørsmål om hvor du kan laste ned "Wall Hack" fører som regel til at andre forumbrukere blir sinte. Denne er i tillegg feilpostet og stenges.
Anbefalte innlegg