Gå til innhold

Håpløst å spille WOW i dag gigant ping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiller på Silvermoon, i natt hadde jeg riktignok ikke kjempeping men det gikk fint å spille. Nå er det helt umulig å få noen god spilleopplevelse. Pingen min har gått mellom 5600 og 9000. Noen har vært oppe i 12000. Type du skyter et skudd på en mob, venter 10 sekunder, så treffer pila. Etter kampen sitter en og venter lenge på at en skal få loote, og håpe at en ikke blir angrepet imens. Enkelte servere er det rett og slett ikke mulig å komme inn på. Nå er jeg glad for at jeg satt oppe og ventet i natt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ser det ut som WoW har "driti på draget", helt totalt uakseptabelt i denne MMORPG alderen.

Før noen sier at man ikke kan forvente MMORPG er oppe og uten problemer den første dagen: EQ2 har 1.5% mindre spillere på verdensbasis og greide starten 100% strøkent, ikke en eneste server restart de 5 første dagene.

Ikke engang Registration saken funker (prøvd "trixet"), dette er alt for dårlig.

Skrevet
Registreringsaken funker som bare det, den... Ogsåvidt jeg har hørt er det på Silvermoon de har dette lagg problemet.

Sliter med å komme inn her, samme med kammeraten min..

Men uansett om det er en eller flere servere, det er ikke bra.

Skrevet

hmm, du er vel på en ganske populated server. Hvis du går litt ned på server listen kan du se endel servere med medium population. Disse er lag frie, men vil nok bli veldig populated etter spillet har vært ute et par uker.

Skrevet
Registreringsaken funker som bare det, den... Ogsåvidt jeg har hørt er det på Silvermoon de har dette lagg problemet.

Sliter med å komme inn her, samme med kammeraten min..

Men uansett om det er en eller flere servere, det er ikke bra.

Den klikker av og til, men noen oppdateringer av siden funker alltid :)

Skrevet
Om jeg oppretter og utvikler en char på en low-ping server. Kan jeg da flytte/bruke denne char'en på f.eks silvermoon når denne fungerer tilfredsstillende igjen?

Nei.

Skrevet
hmm, du er vel på en ganske populated server. Hvis du går litt ned på server listen kan du se endel servere med medium population. Disse er lag frie, men vil nok bli veldig populated etter spillet har vært ute et par uker.

Nja, man skal få det man betaler for og jeg betaler for å spille på en server med mange norsker, Burning Blade eller hva enn nå den "offesiele" norske serveren heter.

Syntes det er ganske ufattlig at det går ann egentlig..

Men lys i enden av tunnellen, Reg window funka for meg nå.. måtte type inn riktig visa nummer og checke options 3 ganger før det funka men...

Skrevet

Husker tilbake i gode gamle dager da du bare trengte å installere et spill for å spille det.

Jeg tror ikke det er ètt online-spill jeg ikke har brukt minst 3-4 timer på å få i gang.

Skrevet

Er nok lurt å velge en server med lite pågang. Da wow ble sluppet i USA hadde de KJEMPE problemer. tok mange dager å fixe. og kom ikke her å si at EQ2 har like stor pågang når wow knuste alle salgsrekorder i usa når det ble sluppet.

Skrevet
Er nok lurt å velge en server med lite pågang. Da wow ble sluppet i USA hadde de KJEMPE problemer. tok mange dager å fixe. og kom ikke her å si at EQ2 har like stor pågang når wow knuste alle salgsrekorder i usa når det ble sluppet.

Og jeg som trodde det var i Europa spillet ble sluppet i dag...

Vent litt, det var jo det. Morro å blande kort er det ikke? ;)

Skrevet

Tror du skal sjekke faktaene dine ang. aktive spillere i MMORPGs før du spyr ut okselort...

http://www.mmogchart.com/

Everquest 2 har 1% mindre spillere men greide starten helt uten problemer..

Her kan du foresten se de største MMORPGene.

Om spill setter salgsrekorder har lite og si, det er aktive kontoer som teller, WoW kan selge 30mill kopier iløpet av den første timen for all del, men sålenge det bare er 600k aktive kontoer så har det ingenting å si.

Du kan ikke lure deg unna at denne starten er forferdelig, tom. SignUp serveren crashet..

Skrevet

Det kan vel ikke stemme at Lineage har hatt opp i 3,3 MILLIONER aktive subscriptions?

Har jo knapt nok HØRT om Lineage, og jeg har spillt MMORPG siden Asheron's Call kom.

Skrevet
Det kan vel ikke stemme at Lineage har hatt opp i 3,3 MILLIONER aktive subscriptions?

Har jo knapt nok HØRT om Lineage, og jeg har spillt MMORPG siden Asheron's Call kom.

Det stemmer nok, Lineage har vært og ganske sikkert er det største MMORPGet, det er helt sinsykt populært i Korea, Kina, Japan, nesten like populært som Star Craft (som er verdens mest spilte online spill, egene TV kanaler for det tom.;).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...