Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Jeg har mottat spillet i dag, men ennå ikke VISA-kortet jeg bestilte i forrige uke. Så tenkte jeg mamma skulle bruke sitt kort så jeg får spille den første måneden hvertfall... Men hvordan funker dette? Kan man skifte kort der man stiller på kontoen? Eller blir det bundet til kortet?
djorgen Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Jeg har mottat spillet i dag, men ennå ikke VISA-kortet jeg bestilte i forrige uke.Så tenkte jeg mamma skulle bruke sitt kort så jeg får spille den første måneden hvertfall... Men hvordan funker dette? Kan man skifte kort der man stiller på kontoen? Eller blir det bundet til kortet? Ja, seff kan man bytte/oppdatere kort-informasjonen når man vil.
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Men blir beløpet trukket med en gang? Eller er det slik at man trekker pr/mnd. For mamma blir ikke blid om jeg trekker for et halvt år på kortet hennes Skal jo bare bruke det til at jeg får mitt eget. Hvordan funker dette egentlig?
djorgen Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Men blir beløpet trukket med en gang?Eller er det slik at man trekker pr/mnd. For mamma blir ikke blid om jeg trekker for et halvt år på kortet hennes Skal jo bare bruke det til at jeg får mitt eget. Hvordan funker dette egentlig? Trekkes etter den første gratis måneden. SÅÅÅÅÅÅ... Lenge du oppdaterer kort-informasjonen innen 30 dager så vil ikke mamma bli sur.
nåvi Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Men blir beløpet trukket med en gang?Eller er det slik at man trekker pr/mnd. For mamma blir ikke blid om jeg trekker for et halvt år på kortet hennes Skal jo bare bruke det til at jeg får mitt eget. Hvordan funker dette egentlig? Sett det på 1 måneds betaling. Da skal det ikke trekkes før om en måned til. Så endrer du bare til ditt Visa kort så fort du får det.
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Og dette vet dere folkens? Fordi jeg har tenkt å bestille for 3 måneder uansett... Men det er jo greit så lenge det ikke blir trukket før etter den første vettu. Og hva er kursen på valuttaen jeg må betale med? Noen som har regnet ca. hva det koster? Takk for all hjelp
Darth Kjell Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Du finner oppdaterte kurser hos Dagens Næringsliv
djorgen Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Og dette vet dere folkens? Fordi jeg har tenkt å bestille for 3 måneder uansett... Men det er jo greit så lenge det ikke blir trukket før etter den første vettu. Og hva er kursen på valuttaen jeg må betale med? Noen som har regnet ca. hva det koster? Takk for all hjelp Hvis du betaler for 3 måneder hver gang (om 1 måned), så kommer det vel på rundt 100-105 pr. måned. Spørs litt på kursen.
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Seriøst, dette var flaut , men er det US Dollar prisen står i?
Darth Kjell Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 (endret) Slettet Endret 11. februar 2005 av Darth Kjell
djorgen Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Seriøst, dette var flaut , men er det US Dollar prisen står i? Euro.
Darth Kjell Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Seriøst, dette var flaut , men er det US Dollar prisen står i? Euro. Ooo, det visste jeg ikke. Antok at det var Dollar siden Blizzard er fra USA.
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Daså.. Takk for all hjelp Hvilke server spiller dere på sa dere? Masse Norske folk?
djorgen Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Daså..Takk for all hjelp Hvilke server spiller dere på sa dere? Masse Norske folk? Euro pga det er i Europa. Hadde vært digg med Dollars... Kursen er jo ganske fin om dagen. Silvermoon er den offisielle "norske" PvE-serveren. Mange norske der.
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 (endret) *vekke* Endret 11. februar 2005 av Slettet-uVTr2vDm
MindTooth Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Du finner oppdaterte kurser hos Dagens Næringsliv XE.Com er lettere...
Darth Kjell Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Du finner oppdaterte kurser hos Dagens Næringsliv XE.Com er lettere... Det har du sannelig rett i. Topp side!
WarpX Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Orker ikke å abb. på mer enn 1 mnd. av gangen, jeg. Det man sparer rekker knapt til et par tyggegummier på kiosken.
zaico Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Noen som vet hvordan man endrer betalingen, eller betalingsmåten?
Darth Kjell Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Nå har jeg bare logget inn i WoW en gang enda, men jeg tror det bare er å trykke "manage account" eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå