Sheel Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Nei, jeg skulket ikke, hadde kjedet livet av meg om jeg hadde gjort det uannsett, kontoregistreringsserveren er jo nede uannsett.
darkness| Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Darkness|: Skal du spille WoW? Sett at du har postet et par tre poster i WoW-delen den siste dagen Så snart sign-up-sidene kommer opp så Faen så mye rot. Først så kommer ikke spillet i tide.. så når jeg finner ut at jeg kan starte med en guestaccount som en kompis har, så fungerer ikke sign-up-sidene.
mobilfreek Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 har skulket for å spille spiller mange ganger men har ikke wow da og mamma fannt ut at jeg skulka en gang og det ble "fy fy" har ikke vært "syk" siden
Bone Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Hvorfor skulke når jeg har 0 i fravær Fordi du må "level up", selvfølgelig!! Har man 0, må man satse litt for å få 1! "You've now gained +1 in School-skipping"
and91 Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 nerdete å ha 0 i fravær da. har 12 ell er noe jeg:p
Lord Hell Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 har over 20 jeg.. på vidergående. men jeg har en kronisk sykdom også da
Vegard87 Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 har over 20 jeg.. på vidergående. men jeg har en kronisk sykdom også da er også en av de uheldige
Knofle Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 BWRARGH!!! jeg irriterer meg grønn over at internatskolen jeg går på ikke har internett på romma. Pcene på pcrommet har har alle porter blokka, så det går ikke an i et desperat forsøk å spelle der heller... Fytti rakkern... jeg har så lyst på det...
Lord Hell Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 skryte pave tenk på oss som ikke har fått sign up du.. morro ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå