Gå til innhold

KOTOR 2, kan jeg kjøre det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig lyst på KOTOR 2, men er usikker på maskinkravene.

Min "rigg" er Athlon 2600+, 1024MB 333 minne, Creative Geforce 5700 Ultra 128MB.

Har noen peiling på om dette går bra, eller eventuelt hvilke innstillinger som må justeres ned for å kunne kjøre godt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag tidlig gikk jeg forbi en butikk som solgte denne og måtte så klart se på den. På pakken leste jeg på anbefalte spesifikasjoner og der sto det:

Prosessor 1,5 GHz

Minne 512 MB

Grafikk 64 MB

Jeg tenkte at med min AMD 2500+, 512 MB RAM og Radeon 9700 skjermkort burde det gå bra. Så jeg tenker med at det går bra for deg også.

Skrevet (endret)

Hei folks. ;)

Må bare beklage at tråden ble startet på feil plass opprinnelig. :blush:

Fikk spillet til å kjøre, men har problemer med den sabla authentity-check-greia. Spillet er lovlig kjøpt og betalt, og alt er ok på maskinen, men det er et leven uten like å få godkjenning med den authentitysaken hver gang jeg starter opp spillet.

Noen som har glupe ideer?

Endret av Helgenen
Skrevet (endret)

vel, selvfølgelig du kan jo skaffe en "lovlig" modifisert exe-fil som kan hjelpe deg å unngå dette. m e g a ......critical error....sorry... :p;):whistle: anyone?

Personlig har jeg ingen problemer med denne authentity check greia?

og starter det lett opp med cd1

Endret av Rampage
Skrevet

1'ern kjørte på min gamle Athlon 1,2Ghz med Radeon 9200 og 768MB ram. Siden kravene til 2'ern er så og si identiske, burde du kjøre det uten problemer.

Skrevet
vel, selvfølgelig du kan jo skaffe en "lovlig" modifisert exe-fil som kan hjelpe deg å unngå dette. m e g a g a m e s . c o m anyone?

Personlig har jeg ingen problemer med denne authentity check greia?

og starter det lett opp med cd1

Fjern oppfordringen til den siden. Heller send han en PM elns (flamer deg ikke her, siden han har spillet lovlig kjøpt).

Men allikevel, fjern "linken". Det finnes cracks på den. ;)

Trådstarter: Har du prøvd å laste ned nyeste patch? Du kunne bruke Update-knappen i spillet, men det høres ikke akkurat som det er en mulighet ( :p ), så jeg legger den ut her:

Star Wars: KOTOR 2 Patch :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...