Helgenen Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Har veldig lyst på KOTOR 2, men er usikker på maskinkravene. Min "rigg" er Athlon 2600+, 1024MB 333 minne, Creative Geforce 5700 Ultra 128MB. Har noen peiling på om dette går bra, eller eventuelt hvilke innstillinger som må justeres ned for å kunne kjøre godt?
CPurcell Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 I dag tidlig gikk jeg forbi en butikk som solgte denne og måtte så klart se på den. På pakken leste jeg på anbefalte spesifikasjoner og der sto det: Prosessor 1,5 GHz Minne 512 MB Grafikk 64 MB Jeg tenkte at med min AMD 2500+, 512 MB RAM og Radeon 9700 skjermkort burde det gå bra. Så jeg tenker med at det går bra for deg også.
Helgenen Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 Takker så mye, SweeTMaN. Da tar jeg sjansen på at dette går greit.
Windoge Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Jeg er nesten helt sikker på at du vil kunne kjøre spillet uten problemer på det systemet.
Hr. Jenssen Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Ja, grafikken har endret seg minimalt fra forrige spill, så om du klarte det fint, skal dette gå supert! Men, ^Thomas^, skal du ikke flytte denne tråden?
Belisarius Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Det fungere fint på min PC: P4 1,6Ghz, 512MB RAM, Geforce 3 64MB ram Eneste jeg må er å stille ned grafikken.
Helgenen Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Skrevet 17. februar 2005 (endret) Hei folks. Må bare beklage at tråden ble startet på feil plass opprinnelig. Fikk spillet til å kjøre, men har problemer med den sabla authentity-check-greia. Spillet er lovlig kjøpt og betalt, og alt er ok på maskinen, men det er et leven uten like å få godkjenning med den authentitysaken hver gang jeg starter opp spillet. Noen som har glupe ideer? Endret 17. februar 2005 av Helgenen
Rampage Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 (endret) vel, selvfølgelig du kan jo skaffe en "lovlig" modifisert exe-fil som kan hjelpe deg å unngå dette. m e g a ......critical error....sorry... anyone? Personlig har jeg ingen problemer med denne authentity check greia? og starter det lett opp med cd1 Endret 21. februar 2005 av Rampage
covah Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 1'ern kjørte på min gamle Athlon 1,2Ghz med Radeon 9200 og 768MB ram. Siden kravene til 2'ern er så og si identiske, burde du kjøre det uten problemer.
Hr. Jenssen Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 vel, selvfølgelig du kan jo skaffe en "lovlig" modifisert exe-fil som kan hjelpe deg å unngå dette. m e g a g a m e s . c o m anyone? Personlig har jeg ingen problemer med denne authentity check greia? og starter det lett opp med cd1 Fjern oppfordringen til den siden. Heller send han en PM elns (flamer deg ikke her, siden han har spillet lovlig kjøpt). Men allikevel, fjern "linken". Det finnes cracks på den. Trådstarter: Har du prøvd å laste ned nyeste patch? Du kunne bruke Update-knappen i spillet, men det høres ikke akkurat som det er en mulighet ( ), så jeg legger den ut her: Star Wars: KOTOR 2 Patch
Rampage Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 vel, den er fjernet nå, men nå har jeg også et offtopic spørsmål Hehe, hva hjelper patchen til, fjerner den bugs? Fordi KOTOR2 er stappfull av det
Hr. Jenssen Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 vel, den er fjernet nå, men nå har jeg også et offtopic spørsmål Hehe, hva hjelper patchen til, fjerner den bugs? Fordi KOTOR2 er stappfull av det Den fjerner en del bugs, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå