Zerpent Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Sitter og venter på min CE og ser at jeg kommer ikke til å få den i dag. Er jeg ekstremt heldig kommer den i morra men mest sannsynlig på mandag... Noen som ikke har lovt bort 10 dagers prøveperioden som følger med CE som kunne tenke seg å hjelpe en nedbrutt stakkar? Gir gledelig fra meg min 10 dagers prøveperiode når jeg får CE til den som hjelper meg.
medisterpus Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Min kommer også sannsynligvis ikke før på mandag. Men jeg lurte på følgende: Hvordan er det å overføre 10 dagers guest-passet til en CE konto? Får man da det unike pet'et når man forlenger guest-kontoen etter 10 dager? Ikke at det har så stor betydning, bare lurte...
Zerpent Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 Det hadde jeg ikke tenkt på... Ikke det at det pet'et er så viktig, men kan jeg ha det så skal jeg ha det. Regner med det skal gå greit. Du registrerer jo den koden som følger med CE når du går over fra 10 dagers passet. Regner med det er i denne koden at Blizzard ser at du har CE og dermed får de spesielle pet'ene
Zerpent Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 Er jeg litt for optimistisk når jeg spør om dette? Må jo være en eller annen som ikke har lovet bort den prøveperioden i helga. Jeg gir tilbake min egen så snart jeg får CE. Det bli på mandag.
medisterpus Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Prøvde i går å oppgradere en guest-konto til en CE-konto. Det viste seg at det kun er karakterer som blir laget etter oppgraderingen som får tilgang til pet, ikke karakterer som ble opprettet mens kontoen fremdeles var guest.
Rookie_NO Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Prøvde i går å oppgradere en guest-konto til en CE-konto. Det viste seg at det kun er karakterer som blir laget etter oppgraderingen som får tilgang til pet, ikke karakterer som ble opprettet mens kontoen fremdeles var guest. Ikke så rart kanskje? Skulle det bare spawnet en gave i inventoryen din da? Og hva hadde skjedd om du hadde full inventory når du "oppgraderte"? Det blir jo akkurat som i selve spillet det... Hvis inventoryen din er full når du skal cashe inn quests som gir items, så får du rett og slett ikke casha inn questet.
darkness| Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Prøvde i går å oppgradere en guest-konto til en CE-konto. Det viste seg at det kun er karakterer som blir laget etter oppgraderingen som får tilgang til pet, ikke karakterer som ble opprettet mens kontoen fremdeles var guest. Ikke så rart kanskje? Skulle det bare spawnet en gave i inventoryen din da? Og hva hadde skjedd om du hadde full inventory når du "oppgraderte"? Det blir jo akkurat som i selve spillet det... Hvis inventoryen din er full når du skal cashe inn quests som gir items, så får du rett og slett ikke casha inn questet. I såfall kunne de ha fått pet'en hvis det IKKE var fullt, og fått en beskjed om at det var fullt, hvis det var fullt.
Rookie_NO Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 De får jo pet'en hvis de lager en ny toon. Tror ikke Blizzard gidder bry seg med en løsning på dette marginale problemet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå