MrLee Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Jeg har funnet ut hvordan jeg skal installere Bulletproof FTP server som en service i windows XP, det går greit, testa og greier. Men jeg klarer for livet av meg ikke finne ut hvordan jeg får opp det admin vinduet i BPFTP, slik at jeg kan legge til brukere, endre instillinger og andre ting?! hjelp?!
Musty Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 fulgte der ikke med en help fil? du finner i allefall hjelp på sidene til bpftp.. BPftp er jo voldsomt enkel å sette opp da...
MrLee Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 har sjekka "service" seksjonen av manualen iallefall..ikkeno som jeg kan finne...:/
[ReXoR] Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Hmm? Dukker det ikke opp som et lite ikon i systray heller?
MrLee Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Skrevet 18. februar 2005 nei :/ det er det som er problemet....sukk.. jeg har mange brukere regga, jeg har lite lyst til å gå over til IIS sin ftp funksjon for å si det slik!
DementedAlbino Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Kan noen si meg hva det vil si å ha programmet kjørende som er service?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå