Firesnake Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Ka om dei bestemte seg for å ta vek sign upen og bare vendte til i måro og bare la di som fekk lage account spille :/
aces-high Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 det kan jo være flere ting som gjør dette, at du ser feil av bokstaver eller at serveren faktisk sliter. Trenger ikke akkurat femti poster med OMG OMG OMG NØKKELEN FUNKER IKKE! JEG DREPER ALLE I BLIZZARD HVIS DEN IIKKE FUNKER ØYEBLIKKELIG, you get my point ;P
apoxdigital Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 det kan jo være flere ting som gjør dette, at du ser feil av bokstaver eller at serveren faktisk sliter. Trenger ikke akkurat femti poster med OMG OMG OMG NØKKELEN FUNKER IKKE! JEG DREPER ALLE I BLIZZARD HVIS DEN IIKKE FUNKER ØYEBLIKKELIG, you get my point ;P Du trenger ikke å gi meg en opplæring om hvordan jeg skal poste, jeg nevnte i en tidligere post at jeg var sint og nå har jeg tydeligvis roet meg. Motherbitches utsagnet var for morroskyld og en quote fra Bad Boys. Om din sans for humor er helt tørr og lukter fisk kan du gå og spille WoW
abso Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 (endret) dette er vel kansje det som kalles "piiiiinebenken"..... Sitter litt til... men så erre natta... Lykke til folkz.. dem som måtte komme inn! Endret 11. februar 2005 av abso
runeoslo Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Noen som har fått denna mld? : "Siden du ser etter, er for øyeblikket ikke tilgjengelig. Web-området kan ha tekniske problemer, eller det kan være at du må justere leserinnstillingene."
abso Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 lol -----------> " Contact Us " ute av drift...
abso Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Noen som har fått denna mld? : "Siden du ser etter, er for øyeblikket ikke tilgjengelig. Web-området kan ha tekniske problemer, eller det kan være at du må justere leserinnstillingene." Nej...... fikk denne..... The page cannot be displayed The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.
Aasgaard Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 En del av oss kommer til å spille på Silvermoon (PvE Alliance).
Svar Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 (endret) se her dere [Link fjernet av moderator, var kanskje ikke din auksjon, men likevel] Endret 11. februar 2005 av Aasgaard
runeoslo Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Nei....rusla ned på expert i Stavanger kl 1945 og kjøpte CE til 599,var ikke en kjeft der...hehe,desuten hadde di 3 til av CE..
apoxdigital Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Fortsatt ingen som kommer noen vei ? Er det noen som spiller her ?
djorgen Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Skrevet 11. februar 2005 se her dere Som om noen kommer til å betale 5000,- for et spill... Da er de i så fall passe pussa i hue.
Radhoo Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 se her dere HAHAHAHA... hvem kommer til å betale 5000.- for WoW? hadde han bare doblet prisen så har jeg skjønt det, men 10 doble prisen er jo sinnsykt. Verre enn AH i WoW den der...
Spill orakelet Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Tåplig.. Jeg også kunne vel lagt ut CE min på qxl siden jeg også har en normal utgave men velger å beholde den.. Det finnes jo fortsatt små butikker som har CE til salgs, da får man ikke 5000kr for CE! Er redd det er butikk eiere/ansatte som har kjøpt et par ekstra eksemplarer som gjør dette, det kalles svartebørs! Senest igår fikk en Narvesen ansatt sparken for lignende overtredelse..
abso Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Virker fortsatt låst.... må vel skuffet rusle bort til senga vell....
cremaster Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 (endret) Den blir nok litt tøff å selge, men sikkert en del som er villige til å legge en tusenlapp eller to på bordet når CE er utsolgt overalt. Trodde en her på forumet hadde tatt det bildet av innholdet Fra forumet Endret 11. februar 2005 av cremaster
Svar Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 måtte bare legge ut den linken da jeg fant den, 5000kr er sykt. kjøpte min for 600 i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå