Gå til innhold

Vi Er I Gang - Ny offisiell "norsk" server!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan jo være flere ting som gjør dette, at du ser feil av bokstaver eller at serveren faktisk sliter. Trenger ikke akkurat femti poster med OMG OMG OMG NØKKELEN FUNKER IKKE! JEG DREPER ALLE I BLIZZARD HVIS DEN IIKKE FUNKER ØYEBLIKKELIG, you get my point ;P

Skrevet
det kan jo være flere ting som gjør dette, at du ser feil av bokstaver eller at serveren faktisk sliter. Trenger ikke akkurat femti poster med OMG OMG OMG NØKKELEN FUNKER IKKE! JEG DREPER ALLE I BLIZZARD HVIS DEN IIKKE FUNKER ØYEBLIKKELIG, you get my point ;P

Du trenger ikke å gi meg en opplæring om hvordan jeg skal poste, jeg nevnte i en tidligere post at jeg var sint og nå har jeg tydeligvis roet meg. Motherbitches utsagnet var for morroskyld og en quote fra Bad Boys. Om din sans for humor er helt tørr og lukter fisk kan du gå og spille WoW :)

Skrevet (endret)

dette er vel kansje det som kalles "piiiiinebenken"..... Sitter litt til... men så erre natta... Lykke til folkz.. dem som måtte komme inn!

Endret av abso
Skrevet

Noen som har fått denna mld? : "Siden du ser etter, er for øyeblikket ikke tilgjengelig. Web-området kan ha tekniske problemer, eller det kan være at du må justere leserinnstillingene." :p

Skrevet
Noen som har fått denna mld? : "Siden du ser etter, er for øyeblikket ikke tilgjengelig. Web-området kan ha tekniske problemer, eller det kan være at du må justere leserinnstillingene." :p

Nej...... fikk denne.....

The page cannot be displayed

The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.

Skrevet
se her dere  :D

HAHAHAHA... hvem kommer til å betale 5000.- for WoW? hadde han bare doblet prisen så har jeg skjønt det, men 10 doble prisen er jo sinnsykt. Verre enn AH i WoW den der...

Skrevet

Tåplig..

Jeg også kunne vel lagt ut CE min på qxl siden jeg også har en normal utgave men velger å beholde den..

Det finnes jo fortsatt små butikker som har CE til salgs, da får man ikke 5000kr for CE!

Er redd det er butikk eiere/ansatte som har kjøpt et par ekstra eksemplarer som gjør dette, det kalles svartebørs!

Senest igår fikk en Narvesen ansatt sparken for lignende overtredelse..

Skrevet (endret)

Den blir nok litt tøff å selge, men sikkert en del som er villige til å legge en tusenlapp eller to på bordet når CE er utsolgt overalt. Trodde en her på forumet hadde tatt det bildet av innholdet :hmm:

Fra forumet

Endret av cremaster

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...