Gå til innhold

Vi Er I Gang - Ny offisiell "norsk" server!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmmm.. noen rakk det vist.... andre ikke.... har nok litt å henge fingrane i, hoz blizzard nuh! ;) hehe keep the good spirit alive!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette fungere ikke for meg i natt....sov godt.

Faen i h..... det var synd.

Nå blir jeg trøtt på jobben i morgen til ingen nytte.....

Skrevet

Vi prøver Runetotem som den nye norske uoffisielle serveren.. (PvE) .. ingen servere på N ... :/

Dette er da den som alfabetisk kommer etter N, av PvE-serverne.

Skrevet
Kan noen si meg hva jeg skal gjøre, jeg dør her, jeg får at cdkeyen min er invalid. :cry: :cry:

Får du kontakt med serveren da?

Ja, har fått det fire ganger og fått det alle gangene. Får den fine røde meldingen. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre her.

Skrevet (endret)
Kan noen si meg hva jeg skal gjøre, jeg dør her, jeg får at cdkeyen min er invalid. :cry: :cry:

Du får prøve å ta kontakt med support, tviler på at du får svar før i morgen. Veldig surt for deg. :no: Kan jo være noe krøll på grunn av den store pågangen.

Edit: Du har ihvertfall krav på nytt spill hvis keyen ikke virker.

Endret av cremaster
Skrevet

Bruk www.blizzard.com -----> WoW ------> signup øverst i høyre hjørne!!

men jeg får ugyldig cd-key... hmmmm

Skrevet

Spillet var forseglet når du fikk det?

Det kan jo hende at Blizzard har gitt ut en feil cd-key, i tilfellet må du sende en mail til Blizzard og fortelle om problemet ditt.

Håper du har spart på kvitteringen din, mest sansynlig må denne benyttes for å få en ny key.. (vis det er problemet da)

Skrevet

Jeg har slete med at jeg får opp et required field som ikke er fylt ut på country selv om jeg har valgt norge, men nå får jeg ikke kontakt i det hele tatt

Skrevet (endret)

Spillet var forseglet når du fikk det?

Det kan jo hende at Blizzard har gitt ut en feil cd-key, i tilfellet må du sende en mail til Blizzard og fortelle om problemet ditt.

Håper du har spart på kvitteringen din, mest sansynlig må denne benyttes for å få en ny key.. (vis det er problemet da)

Ikke FAEN om jeg gidder å vente ! Jeg sto ikke i kø og frøys som en gal og wrestla med tjukkinger om å få mitt CE for at det ikke skal funke.

EDIT : Jeg er litt sint ja. Jeg får feilmeldingen fra wow-europe.com

Endret av apoxdigital
Skrevet
Bruk www.blizzard.com -----> WoW ------> signup øverst i høyre hjørne!!

men jeg får ugyldig cd-key... hmmmm

Det er av den enkle grunn at blizzard.com sin redirect går til signup serverne i USA, og du har vel ikke en US key har du vel? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...