larbjov Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Nå er det kun timer igjen til release, hva gjør vi egentlig i mellomtiden? Mange er på forumer rundt om slik som meg og prøver å få tiden til å gå. Senere skal jeg jobbe, så trene, så hjem å sove, så forhåpentligvis i morgen har jeg WoW i posten
-=Toasted=- Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 leter rundt på google etter en god tutorial til og lage snille macroer til wow.. ellers trur jeg snart at jeg må pisse.. etter det er det ingen som vet hva som skjer.
Entity extraction Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 (endret) hmm Jeg har innstallert wow, optimalisert pc, nye gfx drivere, kjøpt ny STOR kaffekopp, kjøpt cola og sjokolade, sørga for at kona skal stå opp i morgen osv Venter nå bare på at registrering skal bli mulig. Ikke noe overdrivelser her i gården, helt normal galskap Edit: /lese manualen får tida til å gå V Endret 10. februar 2005 av vetle
Donkey Kong Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Henger på guildsiden. Skal på trening. Slapper av, hadde tentamen i dag. Seriøst, dette var en kjedelig tråd
aces-high Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 ah sitter med en kopi i hendene as we speak hjelper å godprate litt med betjeningen på elkjøp.
Duddelmus Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 ah sitter med en kopi i hendene as we speak hjelper å godprate litt med betjeningen på elkjøp. Hvilken Elkjøp var dette? Og hva sa du? Må godsnakke litt med min lokale elkjøp og...
Dandar Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Hvis man ikke har noe å gjøre i mellomtiden, få deg ett liv.
aces-high Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 elkjøp på mysen, jeg sa igrunn ingenting spesielt. jeg ringte og spurte om dem hadde spillet på lager, det hadde dem. Så jeg sa "da kommer jeg og henter en kopi nå" og det var det. Kjørte ned og kjøpte en kopi.
=Daniel= Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Noen som har bestilt fra cdon.com og fått spillet i dag? Skuffelsen var stor da jeg så min påstkasse var tom
Dandar Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Noen som har bestilt fra cdon.com og fått spillet i dag?Skuffelsen var stor da jeg så min påstkasse var tom Nei jeg fikk ikke idag, men jeg får det etter all sannsynlighet i morgen, da vi skal få det.
anon12234 Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 cdon sendte mitt på trisdag, det kommer sikkert i morgen. tror faktisk jeg skal roen med å psille i hele morgen. kommer bare til å være STAPPFULLT! av folk på newbiaplassene uans.
Ravn Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Skal kjapt inn regge nick og spille på lørdag... da bør samtlige ha fått et lite forsprang... håper jeg...
asad Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Snart skal jeg lese resten av wow storyen, for andre gang. Så skal jeg bestemme meg for hva jeg skal spille som, hva jeg skal hete, hvilken server..så må jeg vel legge meg tidlig idag, for å våkne tidlig imorgen og stikke til spaceworld!
Firesnake Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Eg e KLAR, eg har teipa kart på vegen eg har rydda pc benken eg har lasta ned en UI mod og litt ekstra. + eg er 100% ad-aware rein
Lord_Linus Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Jeg er ikke klar, tror nok ikke jeg kommer til å bli det heller. Dere får kose dere som skal sitte oppe å spille i natt, håper at det går smertefritt...
asad Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Jeg må jo seff rydde på rommet mitt også, OG reinstallere. Har ikke så god tid som jeg trodde gitt
clown Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Jeg må jo seff rydde på rommet mitt også, OG reinstallere. Har ikke så god tid som jeg trodde gitt Til dere som har innstallert: Fikk dere updatet til den siste patchen?
Kasp Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Jeg må jo seff rydde på rommet mitt også, OG reinstallere. Har ikke så god tid som jeg trodde gitt Til dere som har innstallert: Fikk dere updatet til den siste patchen? Nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå