Gå til innhold

betaling i den første gratismnd...


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Lurer på om man må registrere betalingsmetode den første mnd, siden den er gratis? Tenker mest da på vanlig kredittkort, om man trenger kortnr og alt liksom. Har mista alt av indentitetsmateriale, men har bestilt nytt kredittkort, men det har ikke jeg i hende før om 2 uker ca....så derfor jeg lurer:s

 

Andre innspill på hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men, hva med de som da har tenkt og kjøpe gamecards? eller de som faktisk bare vil spille en mnd? høres ikke veldig logisk ut for min del... hvis man må registrere kortnr så er det jo ingen vits med gamecards osv.. da kunne de jo like godt bare ha hatt kort som betalingsmåte? men hvem veit blizzard works in mysterious ways..

Lenke til kommentar
Hei!

 

Lurer på om man må registrere betalingsmetode den første mnd, siden den er gratis? Tenker mest da på vanlig kredittkort, om man trenger kortnr og alt liksom. Har mista alt av indentitetsmateriale, men har bestilt nytt kredittkort, men det har ikke jeg i hende før om 2 uker ca....så derfor jeg lurer:s

 

Andre innspill på hva jeg kan gjøre?

Vet ikke sikkert med WoW,- men på alle andre mmorpgs jeg har vært innom må du registrere kortnummer når du åpner kontoen - selv om du har første mnd gratis. Hvis det var slik med US release, så må du vel dette her også...

 

edit: Må du vente 2 uker på kort er det vel verdt et forsøk å bruke gamecard. Det får du jo flere steder. Funker ikke det, så har du sikkert en god kompis som hjelper deg med førstegangs-registreringa ;)

Endret av Bulle123
Lenke til kommentar

Minimum requirements:

 

# Windows® 98/ME/2000/XP

# Intel Pentium® III 800 MHz or AMD Athlon 800 MHz

# 256 MB RAM

# 32 MB 3D graphics card with Hardware Transform and Lighting, such as an NVIDIA® GeForce™ 2 class card or above

# DirectX® 9.0c (included) and latest video drivers

# 4.0 GB available HD space

# 4x CD-ROM drive

# 56k or better Internet connection

 

står ikke noe om kreditt kort her som jeg kan se....

Lenke til kommentar

Info fra blizzard hentet fra "General FAQ" som vil bli lagt fram senere idag:

 

Do I need to enter credit card information to register an account?

When registering an account to play the game you will have to choose one of the available payment methods. If none of the alternative payment methods apply, you would be required to use the credit card option. (Please note that a credit card will also be required for those players who plan to use pre-paid game cards but wish to start playing before they become available on the 4th of March.)

 

Mer kan du lese her: http://www.wownorge.net/

 

Ikke, for ødlegge noen forhåpninger. Men hvis man vil spille før 4. Mars så må man ha et kredittkort. :ermm:

 

/Cyrus

Endret av Cyrus
Lenke til kommentar
Men når dykk no snakkar om "gratismåneden", så er vel bare med Collectors Edition at du får ein gratis måned? Eller tar eg heilt feil?

Nei alle får spille en måned gratis. Med CE får du også med et gjeste-pass på 7 eller 10 dager som du kan gi vekk til noen som vil prøve spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...