Gå til innhold

betaling i den første gratismnd...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kikka på bruttern sitt visa elektron kort nå. Det kortet har jo ikke noe kortnr. Eneste det kortet har er magnetstripe og info om eieren + bankkortnr. Hva skal dere skrive inn når dere registrerer dere? Jeg har mine tvil omat elektron kan fungere selv om jeg ser på blizzard at de støtter elektron kortet. Er fullstendig forvirret her. Er veldig glad for at jeg har orginale visa kortet...

Lenke til kommentar

Syntes det var litt merkelig at når man i SWG måtte oppgi kortnummer osv for å spille den første gratis måneden, så funket det plutselig uten :p

 

Håper også at Electron funker(noe de sier) siden jeg da slipper å mase på mor ( er 17, surt :no:), eller skaffe visa kort selv! Men SKAL spille i helgen som alle andre damn it! :cry:

Lenke til kommentar

oxo spent på å se om electron funker, oxo hvordan d vil bli tatt ibruk ifall om det funker. Jeg derimot sliter. Som en nevnte her, jeg har jo ikke no kort whatsoever pr dags dato, og får jo ikke spilt det før jeg har d kortet i hende:S lyst å banne nå, slik en nordlending jeg er, men rister av meg tanken, hehe....får bare knele litt foran datan i mårra på allahwannabekvistmatta, og håpe om at jeg på et eller annet vis klarer å tre meg inn på en server og få spilt det...eller come to think of it, blir vel lørdag muligens, om ikke mandagen i verste fall. Bestilte fra komplett, spillet ligger på/i stokke i skrivende stund, så skal det innom fauske, deretter videre nordover...nice. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...