Gå til innhold

? noe forskjell på covret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bestilte nettop WoW fra Gamesmix

MEN!! så på en side der jeg så at det var 2 cover!!! Ett med "Aliance og en med horde!!

Har det noe å si?

Kan jeg bare være allianse når jeg kjøpte med det covret??????

:nei::mad:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at det det ikke er et bilde på hver side av coveret, slik at det bare er å snu det for å skifte mellom horde og allliance?

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet (endret)
Takk folkens!

Vet noen når WoW kommer ut foresten?

Salget begynner på fredag! :green: Noen butikker har nattåpent, så du kan kjøpe det klokken 00.01 på torsdag kveld.

edit: Var litt sen der :p

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Skrevet (endret)

rart at alle sier det kommer på salg på fredag... jeg fikk telefon fra den lokale butikken om at jeg kunne hente spillet i dag viss jeg ville... :whistle: dessverre kunne jeg ikke det pga. mor ville ikke kjøre meg dit :hrm:

Endret av JaWa
Skrevet
rart at alle sier det kommer på salg på fredag... jeg fikk telefon fra den lokale butikken om at jeg kunne hente spillet i dag viss jeg ville... :whistle: dessverre kunne jeg ikke det pga. mor ville ikke kjøre meg dit :hrm:

Det er egentlig ikke så rart, i og med at butikkene ikke skal få lov til å selge spillet før den 11. februar. At enkelte butikker bryter denne avtalen får de ta på sin egen kappe.

Skrevet
Sikker på at det det ikke er et bilde på hver side av coveret, slik at det bare er å snu det for å skifte mellom horde og allliance?

ikke bare å snu nei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...