Gå til innhold

Warcraft 3: Region of Chaos


Anbefalte innlegg

Warcraft 3 var ikke like bra som StarCraft i multiplayer synes jeg. Det ble for treigt liksom. Også kan du ikke lage mer enn 90 units verd i upkeep, og da har du high så alle resursene forsvinner. Ble så få units i spillet av det, ergo litt treigt etter min mening. Men på singleplayer var Warcraft 3 overlegent StarCraft.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

hvorfor er warcraft 3 overlegent i single player ?

single player er den store skuffelsen med spillet..

dette har ingenting med grafikken å gjøre, men med gameplay, for etter 6 brett så er helten din level 9 og ca uslåelig.

spillet blir for basert på helter og blir nesten et rollespill hvor du er uslåelig, du trenger 2 priests som healer og noen få grunts som cannon fodder..

av og til helikopter folkene til å ta ut flyge enhetene til orcs..

i svært få tilfeller...

single player er skuffende, svært skuffende.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-05 18:35, ThomasM skrev:

hvorfor er warcraft 3 overlegent i single player ?

single player er den store skuffelsen med spillet..

dette har ingenting med grafikken å gjøre, men med gameplay, for etter 6 brett så er helten din level 9 og ca uslåelig.

spillet blir for basert på helter og blir nesten et rollespill hvor du er uslåelig, du trenger 2 priests som healer og noen få grunts som cannon fodder..

av og til helikopter folkene til å ta ut flyge enhetene til orcs..

i svært få tilfeller...

single player er skuffende, svært skuffende.



 

javel... du vet du får nye helter etter hvert sant?

og at du kan stille på hard difficulty om det er for lett for deg.

Lenke til kommentar

Har endelig kommet i gang med WC3, og elsker det jeg har sett så lang, men sliter vedlig med grafikken. Kjører Win ME på en 1000 mHz maskin med GF2MX -kort, og det hakker noe jæ..ig når det er større slag. Kjører lav oppløsning og har skrudd ned kvaliteten på alt, men det hjelper ikke...

 

Noen som har noen tips?

Må jeg rett og slett kjøpe bedre HW?

Lenke til kommentar

Quote:


"Den 2002-07-05 18:35, ThomasM skrev:

hvorfor er warcraft 3 overlegent i single player ?

single player er den store skuffelsen med spillet..

dette har ingenting med grafikken å gjøre, men med gameplay, for etter 6 brett så er helten din level 9 og ca uslåelig."


 

Hva med å bare la helten stå i basen hvis du synes han er for god? Du MÅ ikke bruke han vet du. Det er så vanskelig som du gjør det, du kan jo bare bruke peons til å angripe hvis du vil :lol:

Lenke til kommentar

Faan`s klaging på denne`a grafikken hele tia da.. vist Blizzard ville så kunne de SELFØLGELIG lage en mere "naturtro grafikk" hvist de ville men dette spillet skal jo være litt "tegneserie aktig" derfor er grafikken slik den er skjønner? Se på Diablo II der er det jo mere naturtro grafikk så de gjør jo ikke dette for morroskyld !!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-06 19:22, Djengis skrev:

Har endelig kommet i gang med WC3, og elsker det jeg har sett så lang, men sliter vedlig med grafikken. Kjører Win ME på en 1000 mHz maskin med GF2MX -kort, og det hakker noe jæ..ig når det er større slag. Kjører lav oppløsning og har skrudd ned kvaliteten på alt, men det hjelper ikke...


Noen som har noen tips?

Må jeg rett og slett kjøpe bedre HW?


 

 

Jeg kjører spillet på en 600 mhz (!) med et TNT 2 PCI kort (!)

 

...Jeg kjører spillet på 800x600 med medium instillinger og jeg merker lite hakking... :wink:

 

[ Denne Melding var redigert av: Nymfo- Olga på 2002-07-11 02:22 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-11 02:10, Tåka skrev:

Faan`s klaging på denne`a grafikken hele tia da.. vist Blizzard ville så kunne de SELFØLGELIG lage en mere "naturtro grafikk" hvist de ville men dette spillet skal jo være litt "tegneserie aktig" derfor er grafikken slik den er skjønner? Se på Diablo II der er det jo mere naturtro grafikk så de gjør jo ikke dette for morroskyld !!


DETTE KUNNE VI LESE I QUUOTES KOMMENTAR.

 

Idiot. hvorfor hvis ikke for moro skyld. STUPIDO!

spill skal jo vaere moro

Ellers er jeg enig :

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-05 18:35, ThomasM skrev:

hvorfor er warcraft 3 overlegent i single player ?

single player er den store skuffelsen med spillet..

dette har ingenting med grafikken å gjøre, men med gameplay, for etter 6 brett så er helten din level 9 og ca uslåelig.

spillet blir for basert på helter og blir nesten et rollespill hvor du er uslåelig, du trenger 2 priests som healer og noen få grunts som cannon fodder..

av og til helikopter folkene til å ta ut flyge enhetene til orcs..

i svært få tilfeller...

single player er skuffende, svært skuffende.



 

Jeg kan være enig i at menneske brettene var lette (på hard) men det er jo laangt i fra hele spillet, ærlig talt da, du kan ikke dømme hele singelplayerdelen når du ikke er ferdig med humans en gang...

Lenke til kommentar

Etter en ukes LAN med MASSE Warcraft 3 spilling har jeg ombestemt meg :grin: Spillet er knall i multiplayer. Knuser StarCraft lett. Lett det beste MP strategi spill jeg har spilt. Og single player er så genial at det holder. Rundet det på hard i helgen. Møkktidig med de credits videoene etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...