Tweaky Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Har nå bestilt adsl fra telenor (2048/256) og gleder meg som en unge ( selv om jeg er en ) Men den store nedturen kom da jeg fant ut at NT-1 boksen og hoveuttaket? (uttaket til telefonen) var i forskjellige etasjer etter det jeg har forstått skulle disse boksene stå ved siden av hverandre.. Hva skal jeg gjøre? Holder det å sette opp en ny boks ved siden av NT-1 boksen?
Tweaky Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Skrevet 8. februar 2005 Legge to kabler.. Ja, det blir vel til det..
PantZman Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Modemet(/router) etc. lar du jo så klart stå ved siden av ISDN boksa, så strekker du en kabel til PCen (eller hub/switch) på rommet ditt.
Tweaky Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Skrevet 9. februar 2005 Ja, men problemet er jo at hovedutaket ikke står ved siden av Isdn boksen.. Så det er ikke så alt for lett
agvg Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Ja, men problemet er jo at hovedutaket ikke står ved siden av Isdn boksen.. Så det er ikke så alt for lett Hovedinntaket er jo ISDN-boksen, det er jo den som alle telefonuttakene går ut fra.
Tweaky Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Skrevet 9. februar 2005 ok, har nå funnet ut at det går to fastmonterte ledninger fra isdn boksen. Regner da med at den ene går til telefon utaket og den andre er den ledningen som kommer utenfra. kan dette stemme?
agvg Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 ok, har nå funnet ut at det går to fastmonterte ledninger fra isdn boksen. Regner da med at den ene går til telefon utaket og den andre er den ledningen som kommer utenfra. kan dette stemme? Høres nok riktig ut det.
Tweaky Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Skrevet 9. februar 2005 takker for hjelpen Hadde i utgangspunktet tenkt til å legge to nye kabler ned i første etasje. så dette letter nok arbeidet et par lysår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå