hyperstate Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 ja, har akkurat bestillt en av de nye og mye omtalte Diamondback gaming musene, har selv en slitt MX510 som jeg er veldig fornøyd med så har begynt og bli litt usikker på om jeg skal sende Razer musa i retur eller ei, før jeg bestemmer meg vil jeg gjerne høre deres mening om Razer musa i forhold til de andre mer standard musen'e, da tenker jeg på Logitech, Intelli o.l noen her som har gått over fra MX510, Intelli 4.0, 3.0 og kan si med sikkerhet at razer virkelig er så mye bedere? musa skal hovedsakelig brukes til gaming /counterstrike
Lucas Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Mange her vil si at Razor er liten, Men det er nok høyest sansynnelig for at de har brukt MX510, det er uvant å gå over fra stor til liten mus, men jeg tror du kommer til å bli fornøyd, personlig kommer jeg til å ha MX510 til at det kommer en nyere fra Logitech som jeg liker
Nauz Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 en kompis av meg har den og han er veldig fornøy men jeg synes at mx510 ligger litt bedre i hånde, men smaken er som baken
mbskywalker Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Jeg gikk fra mx510 til diamondback. Det tok VELDIG lang tid å venne seg til den lille og uvante formen som er på diamonoback. Bare jeg tar i en mx500/510 nå så sitter gamle teknikkene der med en gang. Personlig ville jeg sendt diamondback i retur og fortsatt med mx510, evt kjøpt en ny vis den er slitt. Jeg angrer hvertfall på kjøpet.
Sjakal3n Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 har hatt den i noen måner nå, beste musa ever>.
bleidd Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 smaken er som baken Blunk og putt tommelen i? Jeg er en av dem som ikke er fornøyd med Razer Diamondback. Det finnes flere tråder om det samme emnet, se mine og andres grunner der.
Mats1988 Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Jeg gikk over til razer fra 3.0. Jeg ble utrolig skuffet de første dagene, synes musa var både ekkel og ikke direkte god å holde i, men etter som dagene gikk ble jeg bare mer og mer glad i min kjære razer mus. Nå synes jeg den er helt super knall til å game med.
Pantera Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Sitter med Razer Diamondback-musa nå, og prøver å bli vant til den. Når det gjelder ytelse, er den helt konge. Presis og rask. Bedre enn MX510. Men den er litt for smal for meg. Side-knappene er plassert helt feil. Må bende tommelen lang tilbake for å nå den bakerste knappen. Litt synd egentlig, for resten er helt konge. Men når man får vondt i hele hånda av å spille et par timer, så hjelper det ikke at dette er en gamer-mus, "laget av gamere". Går nok tilbake til MX510'n ja.......de har ihvertfall plassert disse sideknappene på et mer fornuftig sted. mvh Pantera
Aim Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Har Mx510 og Razer dimond back Mx510 er god men Razer musa er mye bedre raskere reaksjon mindre men det har ingenting og si. Den er perfekt til gaming!
brd Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 litt pinli å seie men eg spele med kulemus og trives med det normalt er staten på 19-16
qohf Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Spiller med diamondback, og statten ligger vanligvis på 20-6\7 :-) Og QPAD seff, det er THE musmatte.
Aim Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 litt pinli å seie men eg spele med kulemus og trives med det normalt er statenpå 19-16 hvis det er public du snakker om så blir vel min stats men razer dimondback: 19-3
Aim Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Spiller med diamondback, og statten ligger vanligvis på 20-6\7 :-) Og QPAD seff, det er THE musmatte. Neh prøv heller S&S den er best!!
Apoc_ Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Nå finnes det en annen tråd om Razer Diamondback her.
Veitafan Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Spiller med diamondback, og statten ligger vanligvis på 20-6\7 :-) Og QPAD seff, det er THE musmatte. Jeg har samme mus og musmatte som deg....Jeg digger q-pad. Les hva jeg mener om diamondback her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå