Gå til innhold

Gamezone - har noen hørt noe?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forhørte meg i forrige uke, og da fikk jeg til svar at GameZone var utsolgt, og ikke kunne garantere spillet innen fredag. Om dette gjelder for alle vet jeg ikke, men jeg skal vel regne med at de som handlet inn spillet tidlig vil motta det på fredag.

 

Jeg endte opp med å bestille fra CDON i går kveld, og de holder på å pakke det i dag. Forhåpentligvis sendes det i morgen tidlig :)

Lenke til kommentar
varfor haste sån?? du får jeg spille lett i butikken dagen det kommer og dagen etter :p kitene ble jo utsolg etter ca.1 uke eller no sånt, og spillene produseres det flere av så slapp av

Poenget mitt er at jeg nødig vil kjøpe spillet x2 et annet sted, for så sitte med fire eksemplarer hvis jeg mottar de to andre fra Gamezone.

 

Dessuten så haster jeg så mye jeg vil, ettersom jeg allerede har abstinens etter betaen sluttet :)

Lenke til kommentar

Jeg vil anta at CDON mottar spillet fra svenske leverandører. Vivendi Norge og de norske distributørene sender ut varene til de fleste butikker slik at de har dem i morgen, torsdag. Dette gjelder også for Gamezone. World of Warcraft forberedes for pakking i dette øyeblikk.

Endret av jardar_gz
Lenke til kommentar
Jeg vil anta at CDON mottar spillet fra svenske leverandører. Vivendi Norge og de norske distributørene sender ut varene til de fleste butikker slik at de har dem i morgen, torsdag. Dette gjelder også for Gamezone. World of Warcraft forberedes for pakking i dette øyeblikk.

Kanskje du kan svare meg på om jeg får min CE som jeg bestilte fra dere i november, før lørdag? For det ble sagt på mail fra dere.

Lenke til kommentar

Hei Jardar/gamezone

 

Kan du bekrefte at dere mottar nok kopier til alle som har forhåndsbestilt? Hvis ikke, vil dere shippe det dere får til kundene som bestilte først?

 

mvh Bimmer

 

 

EDIT: Ehh, sjekket nettopp ordrestatus - den så fin ut :D

Endret av Bimmer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...