Gå til innhold

Msn messenger nede?


rottert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med MSN Messenger og Windows Messenger skal du kunne få opp ein statusmelding for tenesta, under menyen "Hjelp" eller "Help".

Desse har veldig lang responstid (kanskje det er mange som er inne å ser?), men gjeldande status er:

 

All Features

Tjenesten er midlertidig utilgjengelig. Prøv igjen senere.

Siste oppdatering: 08.02.2005 13:33:00 Stillehavskysten (GMT -8:00)

 

Elles kjem det som oftast berre filmelidng når statussida skal visast...

post-239-1107903940_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Nå var det faktisk på TV2 nyhetene om MSN sine problemer.. ikke bra reklame :p

Jeg så det jeg også. La spesielt merke til setningen "millioner av brukere over hele verden opplever nå problemer med Microsofts nettjeneste MSN-Messenger". De sa også noe om at "nærmere en halv million nordmenn er rammet av problemet".

 

Er det noen som vet hvor mange brukere MSN-messenger har over hele verden? og i norge totalt? Og hvor mange som bruker å være pålogget samtidig i verden? og i norge?

Lenke til kommentar
Nå var det faktisk på TV2 nyhetene om MSN sine problemer.. ikke bra reklame :p

Jeg så det jeg også. La spesielt merke til setningen "millioner av brukere over hele verden opplever nå problemer med Microsofts nettjeneste MSN-Messenger". De sa også noe om at "nærmere en halv million nordmenn er rammet av problemet".

 

Er det noen som vet hvor mange brukere MSN-messenger har over hele verden? og i norge totalt? Og hvor mange som bruker å være pålogget samtidig i verden? og i norge?

Det er en sånn "counter" (teller) et eller annet sted.. om hvor mange som er pålogget til en hver tid. husker ikke hvor jeg fant den.. men jeg har sett den en gang.. men den var bare sånn total. ikke for hvert land.

Lenke til kommentar

Eg kjenner ikkje detaljarne du spør om, men ville berre sei meg ueinig i påstanden om at dette var dårleg reklame. Eg er sikker på at MSN får fleir brukarar på bakgrunn av TV2 og VG-omtalane.

 

Det faktum at dette kjem i media, trur eg gjev folk inntrykk av at MSN Messenger er "noko alle nyttar" og då trur eg dei som ikkje har testa MSN Messenger enno vil springa inn på www.msn.no og leita etter Messenger.

 

Snart har vi 3 millionar Messenger-brukarar i det her landet!

Det spår såfall eg :p

Lenke til kommentar
Apropos nett-tjenester som er nede.. Er det flere som ikke klarer å logge inn på Yahoo-messenger i dag? Yahoo Mail virker også som den er nede. Jeg har i hvertfall ikke klart det de siste timene.

Jeg har ikke merket noen problemer med Yahoo messenger eller mail i dag.

Bruker Trillian, men det skal vel ikke ha noe å si.

 

 

XenZor

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...