Lch Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Joda, PvP-filmen var ganske kul. bare synd at han er litt feig.. Tar en som fisker i Menethil, hva er det for noe? En typisk Undead ganker. Ikke noen bombe akkurat.
uberhunter Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Genialt da, må prøves en gang Men tenk å gjøre dette midt i gigantisk raid? Selvmordsbomber!
balrog Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 (endret) -slettet- Endret 8. februar 2005 av balrog
balrog Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Okay, nå er det RETT før jeg bare driter i Rogue og lager meg en Warlock istedenfor. Dette var KONGE! http://www.warcraftmovies.com/viewauthor.php?id=85 Flere grunner til å være rogue. Hva heter filmen? Warcraftmovies funker ikke helt 100%...
Lch Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 (endret) Ironforge_bank.wmv og Daddar_pvp.wmv. Torrenter er i vedlegget, åpne i WinRAR/Zip. Du må kanskje omdøpe filen til zip først. Edit: Det funker selvfølgelig ikke med .jpg. Doh. Endret 8. februar 2005 av LarsC
Kasp Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Noen som har link? Zindre sin link funka dårlig, bare masse bokstaver og tegn
Jan Åge Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 http://tinyurl.com/7xaj9 Takker for linken. Jeg må bare si wow!
vaskiZ Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Joda, PvP-filmen var ganske kul. bare synd at han er litt feig.. Tar en som fisker i Menethil, hva er det for noe? En typisk Undead ganker. Ikke noen bombe akkurat. Er ikke gankers folk som tar sånne som er langt under seg selv i lvl?
vaskiZ Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Syns bare den ganker-kommentaren virka litt rar. Omtrent alle som blir angrepet er jo lvl 60 selv.
haarod Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Jeg vet. Er jo naturlig å starte med backstab osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå