Gå til innhold

x800 PRO funke 100% ?


psiR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har har den nyeste CAtalyst driveren, har prøvd med Omega, men det var ikke noe forskjell.

Og ja, jeg har nokk strøm !

 

 

Noen andre forslag?

 

:hrm:

 

Ka skal eg gj0re då, skifte til direct x 9? eller?

Har du ikke DX9? Overså denne til å begynne med....

Last ned og legg inn, ser ingen grunn til å ikke gjøre det....

Lenke til kommentar

Han hadde alt på low & en FPS fix, som fjerner egentlig ALT som kan gjøre slik at fps'en dropper. Men han sa til meg at han fikk 170 på den testen...

 

btw, eg har jo dx 9, det får jo du ved å innstalere alle nye spill.

Endret av psiR
Lenke til kommentar
Han hadde alt på low & en FPS fix, som fjerner egentlig ALT som kan gjøre slik at fps'en dropper. Men han sa til meg at han fikk 170 på den testen...

 

btw, eg har jo dx 9, det får jo du ved å innstalere alle nye spill.

 

 

Hmm...han <SA> til deg????

SA??? hvorfor SA du ikke det før??? :wallbash:

Har vi hatt en så lang post om en ting bare fordi en kompis SA en ting til deg???

Sier det deg ingenting??? han kompisen din prater BULL!!

Vis jeg SA til deg at jeg kan kjøre DOOM3 på 10000*10000 i oppløsning å 10000hz med SAdo grafikk å alt av AA å AF på med mitt R9600XT kort med 170 i fps, så hadde du trodd meg?? Å det gjærne bare fordi jeg brukte et mirakuløst program som plutselig tar bort alt som kan gi meg dårlig fps å heller gir meg super atomfps som ingen vet navnet på å som mest sannsynlig ikke finnes!

Endret av Fat_ASS
Lenke til kommentar
bare på en l0rdag.

 

Hehe...måtte ha vært en heftig lørdag med mange liter frostveske innabords... :p

En liter flybensin for min del... :!:

 

Men seriøst. Jeg kjørte CS:S tidligere på R9700@350/320 og fikk da ca 60 fps i 1280x1024. Hadde ikke alt på max, og ikke noe AA eller AF.

Så om han R9700 fyren kjører 800x600 eller no sånn med alt på medium så bør jo ikke 170 fps være utenfor rekkevidde. Har dessverre ikke mulighet til å teste R9700 nå lenger.

Lenke til kommentar
Hei, jeg føler at 3D-kortet mitt ikke funker 100 %, for eksempeL: En som har 9700 PRO, får average fps på 170 fps på en CS:S Stresstest, mens jeg får 167.

 

Jeg har Pentium 4 3.2 Ghz, 1 GB DDR sdram pc3200 200 mhz og x800 PRO.

Jeg har tatt av Fast Writes & vertical sync.

Og jeg vil ikke begynne å clocke kortet mitt enda.

 

Please hjelp! :cry:

Jesus hva er det du whiner for da gutt! :hmm: Du får jo 167 FPS i CS-Sorce det er jo rene drømmen(med mindre du har alt på low) (får selv bare lusne 85FPS med alt på max).

 

Uansett så må han kompisen din ha en seriøst bra CPU, RAM etc pga det skjermkortet han har drar ikke bra i CS-Sorce! :p Ihverfall ikke med den FPS du oppgir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...