Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Speedtouch 510i som bridged mode


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gir opp, får det rett og slett ikke til .. Det må være noe mystefystisk en eller annen plass..

Bruker du rett templates?

Jeg har templates/config-fil for brigde liggende her.

Har også programmet tilpasset nyeste firmware som jeg kan sende.

Det hadde vært sjef visst du hadde gidda, for jeg klarer ikke slutte å tenke på hva som er galt.

 

bergetun#gmail.com

Lenke til kommentar

Har et Speedtoutch 510i fra ngt selv. Er det mulig å sette det opp som bridged mode hvis jeg har ngt, eller må jeg ha telenor for at det skal fungere? Har ikke bridged mode i menyen slik det er på routerne fra telenor :(. Blir gal av den dårlige NAT funksjonen. Upnp fungerer bare sånn halvveis når man har flere maskiner på nettverket.

Lenke til kommentar
Har et Speedtoutch 510i fra ngt selv. Er det mulig å sette det opp som bridged mode hvis jeg har ngt, eller må jeg ha telenor for at det skal fungere? Har ikke bridged mode i menyen slik det er på routerne fra telenor :(. Blir gal av den dårlige NAT funksjonen. Upnp fungerer bare sånn halvveis når man har flere maskiner på nettverket.

skulle gjerne blitt kvitt den driten jeg oxo.

Lenke til kommentar
Har et Speedtoutch 510i fra ngt selv. Er det mulig å sette det opp som bridged mode hvis jeg har ngt, eller må jeg ha telenor for at det skal fungere? Har ikke bridged mode i menyen slik det er på routerne fra telenor :(. Blir gal av den dårlige NAT funksjonen. Upnp fungerer bare sånn halvveis når man har flere maskiner på nettverket.

Nyeste firmware da?

NGT bruker PPPoA så det er ikke så lett og få dette til som de som bruker PPPoE som Online.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...