Knutsi Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Var jeg Blizzard, ville jeg forsøke å spre det første trykket utover en lengre periode. Den beste måten å gjøre dette på er å åpne kl. 00:00, da det gjevner seg bedre utover dagen. Åpner de kl 14:00 om ettermiddagen, kommer alle inn samtidig, og det bare baller på seg, siden tusenvis sitter klare å prøver å logge inn på en gang. Uansett blir det uten tvil kaos. De fleste med pre-order får tross alt spillet i dag, og er klare til kl. 00.01 i natt. Jeg skal i allefall sitte oppe, bare for å prøve! Jeg ville tippe de åpner så tidlig som mulig den 11. Ville ikke satse gården på det, men et par kjyr skulle gå bra ;P j/k Mvh, . Knut S.
nåvi Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Hvorfor skal Spiderman, Avalon og EBGames selge spillet 00.01 hvis ikke det er stadfestet at serverene åpner 00.00? Hvorfor gidde å ha nattåpent hvis det ikke er mulig å spille spillet? Kanskje de tror/regner med at serverne er oppe til da. Trenger ikke nødvendigvis være riktig av den grunn.
-=Toasted=- Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 (endret) Var jeg Blizzard, ville jeg forsøke å spre det første trykket utover en lengre periode. Den beste måten å gjøre dette på er å åpne kl. 00:00, da det gjevner seg bedre utover dagen. Åpner de kl 14:00 om ettermiddagen, kommer alle inn samtidig, og det bare baller på seg, siden tusenvis sitter klare å prøver å logge inn på en gang. Uansett blir det uten tvil kaos. De fleste med pre-order får tross alt spillet i dag, og er klare til kl. 00.01 i natt. Jeg skal i allefall sitte oppe, bare for å prøve! Jeg ville tippe de åpner så tidlig som mulig den 11. Ville ikke satse gården på det, men et par kjyr skulle gå bra ;P j/k Mvh, . Knut S. sååå... jeg kan gå på elkjip der jeg kjøpte pre-order i dag og få pakka mi? edit: glem det.. du mente cdon osv.. got it.. Endret 10. februar 2005 av -=Toasted=-
Knutsi Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 edit: glem det.. du mente cdon osv.. got it.. Jupp, Spiderman sendte pakken i går, så jeg har den i teorien i dag. :!: . K
Ravn Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Skrevet 10. februar 2005 Hvorfor skal Spiderman, Avalon og EBGames selge spillet 00.01 hvis ikke det er stadfestet at serverene åpner 00.00? Hvorfor gidde å ha nattåpent hvis det ikke er mulig å spille spillet? Kanskje de tror/regner med at serverne er oppe til da. Trenger ikke nødvendigvis være riktig av den grunn. Vet at det ikke trenger å være slik, men det er verdt et forsøk...
RoMaN Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Det er tragisk visst ikkje alle for muligheten til å starte likt da ( av alle som kjøper det den 11.feb)... Serverane burde åpne i 20.00 .. slik at alle kan få mulighet til å kjøpe dt før serverane kommer opp.....
Nicci NO Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Det er tragisk visst ikkje alle for muligheten til å starte likt da ( av alle som kjøper det den 11.feb)... Serverane burde åpne i 20.00 .. slik at alle kan få mulighet til å kjøpe dt før serverane kommer opp..... plzdiekthx
Duddelmus Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Det er tragisk visst ikkje alle for muligheten til å starte likt da ( av alle som kjøper det den 11.feb)... Serverane burde åpne i 20.00 .. slik at alle kan få mulighet til å kjøpe dt før serverane kommer opp..... Kan du tenke deg kaoset og laggen som kommer til å være hvis alle starter likt? Start midt på natten, da noen sover, og noen drar på jobb/skole, sånn at de som har muligheten kan komme seg vekk fra newbieområdet før det virkelige rushet starter... Og tenk deg og hvordan det kommer til å være med Q nr en, når ALLE skal drepe akkurat det du skal drepe! Kommer jo til å ta en evighet, bare å levle til lvl3 jo...
darkness| Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Boogieman' date='10/02/2005 : 15:06'] Det er tragisk visst ikkje alle for muligheten til å starte likt da ( av alle som kjøper det den 11.feb)... Serverane burde åpne i 20.00 .. slik at alle kan få mulighet til å kjøpe dt før serverane kommer opp..... Kan du tenke deg kaoset og laggen som kommer til å være hvis alle starter likt? Start midt på natten, da noen sover, og noen drar på jobb/skole, sånn at de som har muligheten kan komme seg vekk fra newbieområdet før det virkelige rushet starter... Og tenk deg og hvordan det kommer til å være med Q nr en, når ALLE skal drepe akkurat det du skal drepe! Kommer jo til å ta en evighet, bare å levle til lvl3 jo... Håper ikke dette kommer til å bli et større problem. "Tingene" pleier jo å spawne relativt fort hvis det er mange som skal ta samme questet da.. og forhåpentligvis er det nok servere, og god nok fordeling mellom rasene til at det ikke blir for voldsom pågang på akkurat de questene du skal gjøre. *Håpe håpe håpe*
Duddelmus Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Boogieman,10/02/2005 : 15:06] Det er tragisk visst ikkje alle for muligheten til å starte likt da ( av alle som kjøper det den 11.feb)... Serverane burde åpne i 20.00 .. slik at alle kan få mulighet til å kjøpe dt før serverane kommer opp..... Kan du tenke deg kaoset og laggen som kommer til å være hvis alle starter likt? Start midt på natten, da noen sover, og noen drar på jobb/skole, sånn at de som har muligheten kan komme seg vekk fra newbieområdet før det virkelige rushet starter... Og tenk deg og hvordan det kommer til å være med Q nr en, når ALLE skal drepe akkurat det du skal drepe! Kommer jo til å ta en evighet, bare å levle til lvl3 jo... Håper ikke dette kommer til å bli et større problem. "Tingene" pleier jo å spawne relativt fort hvis det er mange som skal ta samme questet da.. og forhåpentligvis er det nok servere, og god nok fordeling mellom rasene til at det ikke blir for voldsom pågang på akkurat de questene du skal gjøre. *Håpe håpe håpe* Ja, det er jo lov å håpe... Husker starten på FB, som gikk av stabelen klokken 2 om natten, og det var fortsatt ganske så fullt på newbie området...
Thraze Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Boogie, du må huske på at Beta'en startet natt til Søndag! Dette er natt til Fredag, som har ufattelig mye å si, for folk har som regel ikke fri på en fredag.
Nicci NO Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Boogie, du må huske på at Beta'en startet natt til Søndag! Dette er natt til Fredag, som har ufattelig mye å si, for folk har som regel ikke fri på en fredag. Jo det har vi. *wink wink* *nudge nudge*
Duddelmus Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Det er faktisk en god del folk som har fri på fredag... F.eks meg... Håper dem starter i løpet av natten, sånn at de får vekk noen i hvert fall...
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Boogieman' date='10/02/2005 : 16:12'] Det er faktisk en god del folk som har fri på fredag... F.eks meg... Håper dem starter i løpet av natten, sånn at de får vekk noen i hvert fall... Omg så sinnsykt heldig du er! Men blir litt kjipt hvis ikke serverene kommer opp før utpå dagen
Ravn Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Skrevet 10. februar 2005 Boogieman,10/02/2005 : 16:12] Det er faktisk en god del folk som har fri på fredag... F.eks meg... Håper dem starter i løpet av natten, sånn at de får vekk noen i hvert fall... Omg så sinnsykt heldig du er! Men blir litt kjipt hvis ikke serverene kommer opp før utpå dagen Jobber fra 8-16 i morgen, så hvis ikke serverene kommer i natt blir jeg pisst. Hvilke nick er igjen i 5 tiden? Bananaram?
Duddelmus Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Boogieman,10/02/2005 : 16:12] Det er faktisk en god del folk som har fri på fredag... F.eks meg... Håper dem starter i løpet av natten, sånn at de får vekk noen i hvert fall... Omg så sinnsykt heldig du er! Men blir litt kjipt hvis ikke serverene kommer opp før utpå dagen Jaja, nå er jeg enda mer heldig... Sitter med WoW Retail i hånda akkurat nå...
djorgen Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Selv om det er et par å tjue servere ved release, kan vi ganske sikkert forvente haugevis av folk over alt. Og de aller første questene, f.eks. når man skal drepe x antall dyr, vil være vanskelige å ta... Kan tenke deg 200 Taurens hunter 30 fugler... (husker ikke navnet på de)
Hoel Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Selv om det er et par å tjue servere ved release, kan vi ganske sikkert forvente haugevis av folk over alt. Og de aller første questene, f.eks. når man skal drepe x antall dyr, vil være vanskelige å ta... Kan tenke deg 200 Taurens hunter 30 fugler... (husker ikke navnet på de) Plainstriders ? =) Uansett, EBgames oslo har ikke nattåpent.
guttorm Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Selv om det er et par å tjue servere ved release, kan vi ganske sikkert forvente haugevis av folk over alt. Og de aller første questene, f.eks. når man skal drepe x antall dyr, vil være vanskelige å ta... Kan tenke deg 200 Taurens hunter 30 fugler... (husker ikke navnet på de) lol, kan bli ganske komisk. Husk og ta screens Blir screens lagra etterhvert, eller må man ta et og et in i paint?
darkness| Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 (endret) Boogieman,10/02/2005 : 16:12] Det er faktisk en god del folk som har fri på fredag... F.eks meg... Håper dem starter i løpet av natten, sånn at de får vekk noen i hvert fall... Omg så sinnsykt heldig du er! Men blir litt kjipt hvis ikke serverene kommer opp før utpå dagen Jobber fra 8-16 i morgen, så hvis ikke serverene kommer i natt blir jeg pisst. Hvilke nick er igjen i 5 tiden? Bananaram? Jeg skjønner ikke hvorfor alle er så opptatt av nickene.. Hvorfor skal alle absolutt ha de samme? Hva med å velge noe litt mer unikt enn f.eks "Legolas"? Endret 10. februar 2005 av darkness|
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå