Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Anbefaling av trådløs ruter


Anbefalte innlegg

Dama har en 1557GLS og den har innebygga nettverkskort, og hun ønsker trådløs internett hjemme hos seg. Har søkt etter poster, men virker som det er delte meninger mellom D-Link og Linksys og jeg har ikke så mye peil på trådløs ruter.

 

Altså trenger hun bare en trådløs ruter, hvilken vil dere anbefale? Den bør være stabil og ikke koste mer enn 1k

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dama har en 1557GLS og den har innebygga nettverkskort, og hun ønsker trådløs internett hjemme hos seg. Har søkt etter poster, men virker som det er delte meninger mellom D-Link og Linksys og jeg har ikke så mye peil på trådløs ruter.

 

Altså trenger hun bare en trådløs ruter, hvilken vil dere anbefale? Den bør være stabil og ikke koste mer enn 1k

ville droppet d-link, har vært borti flere som ikke funker så bra.

selv har jeg en d-link jeg ikke er spesiellet fornøyd me.

linksys har jeg hørt mye bra om, 3com er også veldig stabilt og ekstremt lett å administere. (blir som nokia i mobil verden)

Endret av slackies
Lenke til kommentar

WRT54G fra Linksys er nok den beste trådløse ruter du kan kjøpe til under 1000kr, den kan brukes til ruter, aksesspunkt, repeater, switch og har også mulighet for opptil 10 WDS linker.

 

Den gir mulighet for å øke sendestyrken på det trådløse nettverket, samtidig er den veldig stabil.

 

Mye av grunnen er at den er Linux basert med åpen kildekode, pga. dette finnes det mye god firmware som er modifisert av brukere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...