Gå til innhold

Oppgradering av RAM


Cs-mannen

Anbefalte innlegg

Har tenkt til å kjøpe 1024mb RAM. Siden jeg er i tvil om mer enn 1 av RAM slottene fungerer, tror jeg at jeg kjøper 1*1024 geil RAm til 1506kr. linky Hvordan kan jeg sjekke om de andre fungerer? for sist gang jeg skulle sett inn RAM der så ville de rett og slett ikke inn. :dontgetit: For hvis de fungerer så er vel ukens tilbud på komplett, eller geil ram till 1199kr et bedre kjøp? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har tenkt til å kjøpe 1024mb RAM. Siden jeg er i tvil om mer enn 1 av RAM slottene fungerer, tror jeg at jeg kjøper 1*1024 geil RAm til 1506kr. linky Hvordan kan jeg sjekke om de andre fungerer? for sist gang jeg skulle sett inn RAM der så ville de rett og slett ikke inn.  :dontgetit: For hvis de fungerer så er vel ukens tilbud på komplett, eller geil ram till 1199kr et bedre kjøp?  :hmm:

Er du sikker på at du skal ha DDR-RAM? (Double data rate)

 

Hvilken annen maskinvare har du, relevant om rammen passer eller ikke det. ;)

Endret av Deuce
Lenke til kommentar

Personlig er jeg ekstremt skeptisk til til å blande RAM, det er ille med forskjellig merke, værre med forskjellige spesifikasjoner, og værst når all RAM'en kun er "billigRAM"... Men så lenge du mener det fungerer greit, er jo dette det som virkelig betyr noe...

Lenke til kommentar
Personlig er jeg ekstremt skeptisk til til å blande RAM, det er ille med forskjellig merke, værre med forskjellige spesifikasjoner, og værst når all RAM'en kun er "billigRAM"... Men så lenge du mener det fungerer greit, er jo dette det som virkelig betyr noe...

Men det var jo komplett om sendte 2 forskjllige da de gikk i stykker.... :no:

Lenke til kommentar
Men det var jo komplett om sendte 2 forskjllige da de gikk i stykker....  :no:

Om du originalt hadde to helt like brikker som gikk i stykker, mener jeg at det er svakt av komplett å sende deg slikt...

Jeg hadde 2 twinmos cl 2.5 ja...

Men hvilke problemr kan jeg få hvis jeg kjører 1x256 crucial cl3, 1x256 twimo og 1x 512 twinmos cl 2.5?

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Men det var jo komplett om sendte 2 forskjllige da de gikk i stykker....  :no:

Om du originalt hadde to helt like brikker som gikk i stykker, mener jeg at det er svakt av komplett å sende deg slikt...

Jeg hadde 2 twinmos cl 2.5 ja...

Men hvilke problemr kan jeg få hvis jeg kjører 1x256 crucial cl3, 1x256 twimo og 1x 512 twinmos cl 2.5?

:dontgetit:

Det går nok antageligvis bra, men har store problemer med slik uorden personlig iallefall, èn svak brikke er jo nok til å trekke ned resten, kjeden er aldri sterkere enn det svakeste ledd ;) Ville nok tro det kan oppstå litt "freezes" her og der... men burde i teorien fungere bra...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...