Gå til innhold

Har forumet blitt spammet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle meldingene er sendt i dag i løpet av få minutter. Tror det er en som er sint på en av moderatorene eller noe. Bann han først som sist... og ikke bare brukernavnet, men IP adressen.

 

Please, sirhartge, yummi eller en av dere andre... PLEASE. Jeg takler det bare ikke, fikser det bare ikke :grin: Bann han ellers tilter jeg også.

Lenke til kommentar

Ja, så definitivt!

 

Fatter ikke at noen gidder å gjøre noe sånt teit. Da har DU STORE PROBLEMER, men det beviste at det også finnes sånne folk i dette forumet.

 

Jeg mener seriøst at moderatorene må finne en måte å få vekk de useriøse og spammete folkene fra forumet. Jeg hadde glatt betalt penger(årsavgift) for å delta i dette forumet. Da hadde vi blitt kvitt useriøse folk.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-19 11:41, Afseth skrev:

Bann han først som sist... og ikke bare brukernavnet, men IP adressen.



 

Det er jo ikke sikkert at brukeren aldri kommer seg innpå igjen av den grunn!

 

Dersom han for eksempel har Telenor ADSL, er det bare å koble fra og koble til. Så har han en ny IP-adresse! :sad:

Lenke til kommentar

Nettop, stakkars barn...

ang. en årsavgift, tviler på at noen ville gå med på mer enn en 50-lapp, og sånne guttunger uten noe intelligent å ta seg til gjør seg gladelig av med 50 kroner for å få herje og styre litt på dene måten...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-19 12:16, int20h skrev:

poster er slettet, bruker er bannet og saken overlevert administrasjonen for videre oppfølging.


 

vel, jeg tviler på at userban vil hjelpe, fordi det helt sikkert er i samme ånd som SPAM6000: nytt nick, ødelegge mest mulig, kvitte seg med nicket og spille uskyldig :cry:

 

støtter kebab, men det er vel vanskelig å påvise noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...