Gå til innhold

Har forumet blitt spammet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke alt fuzzet her! (selv om jeg selv er et dårlig eksempel når jeg tar det opp!)

Jeg var ikke tilstede når denne spammingen foregikk. Men har fått forståelse at det var en side eller to med "!!!!!!"

Og det er jo ikke bra på noen måte. Men dette forumet har moderatorer som tar seg av sånn.

Men det jeg reagerer litt på er reaksjonen enkelte brukere retter i mot han eller hun som gjorde dette.

"taper" "har ikke liv" "stakkars unge" osv osv. er sikkert en grei nok beskrivelse.

_Men_ og starte en egen post, bare for og beklagse seg over noe som allerede er gjort, gjør jo bare vondt verre!

For det første så for den som har gjort dette, all oppmerksomheten han eller hun ønsker.

For det andre så er det som sagt ikke vårt problem, men moderatorene sitt problem. Raporter slik inn, og vent.

Og strengt tatt, er det virkelig verdens undergang om noen spammer en diskusjonside en liten stund?

Hallo? Vi driver ikke på med pengetransaksjoner her..

Nå kan man kanskje spørre seg om hvem som har liv! :roll:

Lenke til kommentar

Quote:


Arctic skrev (2002-06-19 17:45):

...

For det første så for den som har gjort dette, all oppmerksomheten han eller hun ønsker.

For det andre så er det som sagt ikke vårt problem, men moderatorene sitt problem. ...


 

For det tredje, så er jo denne tråden feilposta... :smile: Ser lett på det denne gangen, men dette burde ha vore under Tilbakemeldinger eller Off-topic.

 

mvh.,

Vegard,

moderator

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...