Gå til innhold

ACER, bærbar, noen erfaringer


Anbefalte innlegg

Hei

 

min mor, bor i grisgrent strøk, skal ha seg bærbar PC. Den må kjøpes på stedet da service og support er kritisk suksessfaktor.

 

Butikken (ja, entall) har ACER og anbefaler Acer 4001 (som ser OK ut) men jeg er jo ikke fornøyd før jeg har fått dere her inne til å si noe om deres erfaringer med ACER. Som fx:

 

Pris ift andre lev

Service

Stabilitet

Annet å si + og -

 

Hilsen

LoA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt en Aspire og har idag en Travelmate, service hos teknisk avdelingen til Acer er kjempebra, supporten har jeg brukt kun 1 gang, det funket bra, begge maskinene har vært fjellstabile. Kjenner mange som har Acer og kan ikke si å ha hørt noe annet enn postitivt om maskinene.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt en Aspire 2001 siden mai 2004, og er svært så fornøyd med maskinen. Jeg vil derimot kommentere litt på service/supportsiden.

 

Jeg har fått svar på én mailhenvendelse, og har sendt tre eller fire. Husker ikke helt. Den jeg faktisk FIKK svar på, ble besvart etter en uke.

 

Acer support opererer med et felleseuropeisk callcenter, og det virker som om du blir satt over dit det er ledig kapasitet for øyeblikket. Jeg har snakket med både tyskere, nederlendere, svensker og dansker. Syns det er noe sløvt av Acer å ikke ha norsk support.

 

God maskin, men jeg er altså ikke overvettes imponert over kundeservicen.

Endret av jlarsen83
Lenke til kommentar

Har selv en Acer Aspire 1355 LC som for tiden er inne på service. Gikk greit å kontakte Acer support, snakket med en svensktalende herre.

Fikk sendt avgårde maskinen, og 2 dager senere ringte Acer og fortalte at de var igang med å teste den, men at de hadde noen tilleggsspørsmål til meg.

Har ikke fått maskinen tilbake ennå, men tar det som et positivt tegn at de har startet testing av maskinen samme dagen som de antakeligvis fikk den. Nå håper jeg bare på at maskinen min virker 100% når jeg får den tilbake. :yes:

 

Foreløpig ikke noe vondt å si om Acer sin support!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...