Torjus Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Jeg vil bare ha SP1 fra nå... har dårlige erfaringer med SP2 Noen som annbefaler en brannmur? Trenger jeg det i det hele tatt?
Ronny666 Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Kan jo hende du ahr brannmur i routeren din da!! Har du det så trenger du egentlig ikke på maskinen... Hva er problemet med SP2? Eg har ikke merket noe gale med den!!
p@ge Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Jeg vil bare ha SP1 fra nå... har dårlige erfaringer med SP2Noen som annbefaler en brannmur? Trenger jeg det i det hele tatt? idag kan man ikke være uten brannmur ! her er 3 stykk: http://www.digi.no/nettjuveler/?id=6613&uid=1002610 zonealarm er kanske bra, selv har jeg gått over til sp2 sin windows brannmur. men hvis du går over til sp1 er det sannsynligvis også i dine " nettverkstilkoblinger " en mulighet for brannmur. lykke til
riktig Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Sygate Personal Firewall er en glimrende gratis brannmur som er lett å konfigurere. Anbefales.
pmarius Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Jeg vil bare ha SP1 fra nå... har dårlige erfaringer med SP2Noen som annbefaler en brannmur? Trenger jeg det i det hele tatt? Kan du ikke bare bruke den som følger med Windows da? Den holder lenge for vanlig hjemmebruk....
Torjus Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Skrevet 8. februar 2005 Holder det med 3com router'n sin firewall?
PoleCat Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Siden du etterspør en annen brannmur enn den som finnes i Win, flytter jeg denne til programvare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå