Gå til innhold

Hvordan komme seg til StormWind?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en NE Rogue som gjerne vil slåss med mine brødre i Alliansen når Ragnarok kommer i kveld. Problemet er at jeg er i Auberdine atm. Vil komme meg til Stormwind eller Ironforge og dø i kamp med mine brødre i Alliansen. Kan noen hjelpe meg ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Auberdine->båt til Menethil harbour

Fra menethil følger du bare veien videre ut av byen til sånn ca andre siden av kartet (wetlands kartet)

Du skal gjennom noen lange tunneller, møter kanskje noen orcs på veien hvis du er uheldig, så kommer du til Loch modan. Utgangen til Kaz modan er rett ved siden av der du kommer ut av tunellene, mot vest tror jeg.

Så følger du bare veien til du ser skilt om Ironforge... opp den lange bakken, inn i Ironforge, spør en vakt om "Deeprun Tram", finner den, hopper på og går av ved første stop... poof , du er i stormwind :)

Skrevet

Et tips. Når du går fra Menethil Harbour. For guds skyld hold deg på veien. Det er mange level 20-30 dyr rundt om i wetlands. Mest sannsynlig kommer du til å bli drept av to orc vakter når du har kommet et stykke. Men da er det bare til å ressurecte hos nærmeste spirit healer, og du starter på riktig side av vaktene.

Når du kommer til Ironforge er det kanskje smartest å snakke med Griphin Masteren der, slik at du slipper å måtte gå neste gang. (Snakk med han i Menethil Harbour også.)

Skrevet
Et tips. Når du går fra Menethil Harbour. For guds skyld hold deg på veien. Det er mange level 20-30 dyr rundt om i wetlands. Mest sannsynlig kommer du til å bli drept av to orc vakter når du har kommet et stykke. Men da er det bare til å ressurecte hos nærmeste spirit healer, og du starter på riktig side av vaktene.

Når du kommer til Ironforge er det kanskje smartest å snakke med Griphin Masteren der, slik at du slipper å måtte gå neste gang. (Snakk med han i Menethil Harbour også.)

Kva er vitsen med å ha gryphon raiden når beta slutter om nokon timer?

Skrevet (endret)

Strange thing me den flyginga, jeg måtte fly fra aburdinde- darkshore, så til stonetallions(ikke helt rett nei jeg vet) ;) mountians, hvorfor får vi ikke direkte rute? bare for å tyne kronasjer ut av oss?

Får høre med SAS om de kan fikse noe :D

Endret av guttorm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...