Gå til innhold

razer diamondback knapp fungerer ikke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg restarta maskinen så funket alt igjen :D

Men sjekk om den derre on-the-fly sensitivityen har blitt aktivert elns. De knappene og det det er litt mystiske engang i blant. Men som sagt, det samme skjedde hos meg og restarta så funket alt igjen..

 

/Zo9X

Lenke til kommentar

Synd med den knappen din.

 

Min razer mus har vist funnet på noe annet lurt :D den virker sånn helt uten videre som frem og tilbake i nettleseren min, med venstre knappene. driveren har klikket og nekter og legge seg i systray. on the fly sens er død. og musen funker max i alle spill, bare de "hotte" razer "funksjonene" som er døde :D

Endret av Dwagon
Lenke til kommentar

etter sånn å ha forklart tech@razer om problemet med å å trykke 2 knapper samtidig..sendt 5 mail hver gang samme svar at jeg måtte forklare problemet..

 

så i dag kom mail

 

I tried this and had the same problem as well. Unfortunately, there is no way around the problem right now. We will send this information to our developers for further review.

 

jaa...dem har føkka programvare

Lenke til kommentar
etter sånn å ha forklart tech@razer om problemet med å å trykke 2 knapper samtidig..sendt 5 mail hver gang samme svar at jeg måtte forklare problemet..

 

så i dag kom mail

 

I tried this and had the same problem as well. Unfortunately, there is no way around the problem right now. We will send this information to our developers for further review.

 

jaa...dem har føkka programvare

Hehe, nei driverne er ikke noe å skryte av. :thumbdown:

Men ellers er den jo bra. Herlig følsomhet.

Lenke til kommentar
Synd med den knappen din.

 

Min razer mus har vist funnet på noe annet lurt :D den virker sånn helt uten videre som frem og tilbake i nettleseren min, med venstre knappene. driveren har klikket og nekter og legge seg i systray. on the fly sens er død. og musen funker max i alle spill, bare de "hotte" razer "funksjonene" som er døde :D

Sideknappene på venstre side virket plutselig som fram/tilbake knapp i firefox her og, merkelig det der. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...