Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaller deg whodrop som loot database. Ace 2 og fubar bassert addon.

Den viser alt loot som har droppa. Er satt opp i instance rekkefølge.

Veldig fint addon, synes det er bedre enn Atlasloot som er omtrent det samme.

Skrevet

Hmm.. er litt enig, men har ikke fått fubar clock_fu til å fungere på ei stund, og er for lat til å flytte musa opp til den sola/månen for å sjekke klokka... Vet du kanskje om clock_fu fungerer nå? LIkte forresten ikke prat helt.. prøvde det for ei stund sida, men synes det ble mye pes...

Skrevet
Hmm.. er litt enig, men har ikke fått fubar clock_fu til å fungere på ei stund, og er for lat til å flytte musa opp til den sola/månen for å sjekke klokka... Vet du kanskje om clock_fu fungerer nå? LIkte forresten ikke prat helt.. prøvde det for ei stund sida, men synes det ble mye pes...

prat er egentlig bare og legge inn og la være. den er stilt inn ganske greit på det meste

Skrevet (endret)

jeg har en addon som lager lyder, hver gang HP eller mana går under 30%. men, jeg har ikke anelse hvilken addon som gjør det. Noen som veit om hvilke addon dette kan dreie seg om?

Endret av drood
Skrevet

Takker. Er nå på jakt etter en ny en.

Noen som vet hvordan fjerne Blizzard sin ''weapon buff'' øverst i høyre-hjørne?

Buffalo fjerner alt utenom den, så nå har jeg to weapon buffs.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Fått meg ny pc nå og startet litt opp igjen med wow, og da trenger jeg addons.

Jeg har skaffet noen, men er ikke helt fornøyd enda.

Hvilke addons er et "must" syns dere? :)

Skrevet

Skal starte igjen og gikk inn på wow.curse.com sida, og lasta ned CTMod pakka, men det kom en hel haug med feil.

Hvordan kan jeg fikse dette?

Den har ikke blitt oppdatert på 2 mnd.

Skrevet

<_>

Noen warriors eller andre som har en addon som gir deg en grafisk representasjon (bar som fylles e.l.) av swing timeren på autoattack? Har prøvd et par jeg fant, men de funket heller dårlig.

Skrevet

Nå har jo 2.3 kommet ut for en stund siden. Hva kan dere annbefale meg? Jeg har sett filmer av Forte gutta, noe sånnt kunne jeg også tenkt meg. Noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...